Update:
Mulțumesc mult pentru comentarii, faptul că ele seamănă mult ca mesaj mă face să cred că există o nevoie generală de cunoaștere, mai mult, că există curiozitate. Asta-i bine. Pe de altă parte, am constatat că există un prag financiar peste care nu se trece decât foarte rar, acela de 50 de lei pentru un curs de două ore. El, pragul, nu-i unul realist. Poate fi, pentru un curs de masă ori pentru un curs ținut într-un restaurant care vinde produsul rezultat în urma cursului, astfel încât costurile să fie acoperite. Suma de 50 de lei/cursant, în cazul unui curs care poate aduna la un loc, într-un showroom, 8 sau 10 oameni, abia dacă poate acoperi costul ingredientelor consumate într-o seară, lăsând la o parte costul locației (apă, curent, chirie pe spațiu, uzura echipamentelor, amortizarea dotărilor, curățenie). Combustibilul consumat pentru aprovizionare, cunoștințele persoanei care ține cursul și cele 8-10 ore de muncă pe care le prestează aceasta în ziua în care ține cursul (necesar, aprovizionare, documentare extra, pregătirea ingredientelor și a spațiului de lucru) rămânând neplătite.
Sigur, în unele situații, ingredientele pot să coste sub 50 de lei/persoană, dar nimeni nu vrea să vină la un curs de gătit pentru a învăța cum să facă o omletă, așteptările sunt în general altele. În cele mai multe situații, ele vor costa 50 de lei sau mai mult. Vorbim despre lucruri pe care vrea să le pipăie, să le miroasă, să le simtă toți cursanții, despre ingrediente de calitate și despre o experiență pe care o văd așa: azi anunț că în trei zile facem curs de filetat pește. Se înscriu opt oameni care ajung la locul faptei, primesc un șorț și un cuțit de filetat apoi sunt învățați cum să fileteze corect 3-4 pești din soiuri diferite, cum să scoată oasele cu penseta, cum să recunoască un pește proaspăt de unul nu atât de proaspăt, cum să gătească fileurile obținute, cum să așeze mâncarea pe farfurie, ce garnitură se potrivește cu peștele pe care l-au gătit, ce vin merge la mâncarea făcută de ei. Toate astea, lângă un pahar de vin, un ceai ori un fresh sau un pahar cu lapte (dacă atâta vrea omul să bea). Cam așa.
Să nu confundăm un curs de gătit pentru amatori cu o școală de bucătari, în care începi un semestru și o ieie de la curățat legume și după 13 săptămâni ajungi la tocăniță. Lucrul ăsta nu-i realizabil în formatul pe care-l impune locația. Sigur, la un curs depre bucătăra franțuzească vei învăța probabil și care-i diferența dintre o supă de ceapă franțuzească și una englezească, după cum vei învăța și să tai ceapa fără să-ți tai unghiile, în cazul în care nu știai asta deja. La un curs de gătit la aburi vei afla și care-s principiile asiatice și care sunt cele europene în ceea ce privește gătitul la aburi. Și tot așa. Dacă vei putea să iei notițe? Desigur, dar ar fi păcat să pierzi vremea scriind, în timpul pe care ar trebui să ți-l petreci făcând, învățând simultan teoria și practica. Cât ar putea să coste o seară de felul ăsta? Habar n-am, dacă mă întrebați azi. Știu că în Londra poate să coste între 45 și 180 de lire, în Germania între 70 și 150 de euro, în Spania între 50 și 100 de euro, în Franța cam la fel. În România, țară în care materia primă e mai scumpă decât în Italia sau Spania (în multe cazuri), un preț de 20-30 de euro/persoană ar putea face cursul profitabil. Dacă-i important să fie profitabil? Firește. E singurul fel în care poate exista.
Dacă n-am fost întrebat de 100 de ori în ultimii 4-5 ani despre cursuri de gătit pentru amatori (că dacă nu se organizează, că dacă nu știu cine, că dacă nu țin eu), n-am fost întrebat defel. Ei bine, ca să răspund la întrebare și cu speranță (că fără speranță și cu negație am tot răspuns), iată că se ivește ocazia, doar că-i musai să ne organizăm.
Ocazia noastră se numește Miele Boutique – The perfect kitchen, showroom-ul din Cluj. Deschis oficial acum o săptămână, magazinul se pregătește să aloce timp, dimineața, la vremea micului dejun, ori seara, după ora închiderii pentru public (or 19.00 fiind asta), resurse și spațiu de manevră, plus o bucătărie state of the art în care să ne putem desfășura în grupuri mici, pe teme dinainte stabilite.
Întrucât proprietarii magazinului s-au arătat drăguți în sensul acesta, propun să profităm de lucrul acesta. Trebuie să începem de undeva. Uite, de exemplu, să lăsăm un comentariu la acest articol, în care să spunem ce ne-ar plăcea să învățăm de la Hădean ori de la prietenii lui specializați pe diverse ramuri ale bucătăriei, în lunile care urmează. Ce spuneți, ne apucăm de o treabă? Cum vedeți voi asta? Ce așteptări aveți (inclusiv legate de preț, durata cursurilor, etc)? Aștept vești. Să fiți sănătoși.
Buna Adi,
sunt interesata, cel mai potrivit pentru mine este dupa/de la 19:00. Cred ca ar trebui sa fie de 2 ori pe saptamana pentru aproximativ 2 luni (poate o ora teorie – lucrurile de baza; o ora practica).
Am sa urmaresc posturile tale pentru noutai pe aceasta tema :)
Buna idee, de cand o astept! Eu sunt prima pe lista… va rog sa ma anuntati cand incepe. Ora 19 mi se pare perfecta, cat despre pret cred ca depinde mult de durata cursului. Eu am studiat f.mult ofertele celor din Bucuresti, invidiindu-i preturile difera intre 400-900 pentru durate de 4 sapt-3luni.
O zi buna,
Otilia
Buna ziua, m ar interesa foarte tare un curs de genul, dar mai tare pt dupa masa-seara, dar care sa nu tina extrem de mult, insa sa invat cu adevarat ceva.
ar fi interesant daca am putea invata pe langa mancare si prajituri si sosuri.
O zi buna, Luiza Rarau
Dragul meu,
ca orice femeie care munceste 10-12 ore/zi, tare mi-ar placea sa-i fac o surpriza sotului meu, trimitandu-l sa invete bazele bucatariei. Bineinteles ca ma pregatesc sa profit din plin de pe urma cunostintelor pe care le va dobandi:)
Ziceam „bazele” pentru ca sotul meu gateste fenomenal cateva tocanite, carne la gratar si … cam atat, dar nu are cunostintele de baza, de genul: nu se pune sare pe ficat decat la sfarsit, supa de gaina se fierbe la foc foarte mic … etc
In concluzie, mie personal, mi-ar placea sa-i inveti lucrurile care stau la baza bucatariei, cu aprofundare pe supe si ciorbe.
Te pup si spor la treaba pe care o faci minunat!
Anca
Aoleo, ma gandesc sa ma mut in Cluj ptr lectii de gatit cu tine!
cred că ne-am distra:)
Hai ca nu mai organizam maratoane.
Eu sunt interesat de un asemenea curs. Mi-ar place ca un asemenea curs sa contina atat informatii despre chestiile de baza din bucatarie – de exemplu mixul de condimente sau ustensilele de baza din bucatarie – si pana la modul in care putem combina ingredientele. Cred ca ar trebui sa fie de 2 ori pe saptamana, si ar trebui sa tina 2-3 ore. Cand se deschide lista pentru inscrieri? :)
Super idee….de cand asteptam si mai am cateva prietene.
Ar fi foarte fain sa se organizeze asemenea cursuri, ma gandesc ca o data / saptamana (sau de 2 ori / saptamana), o sedinta de cate 2-3-4 ore cu diverse teme, la pret nu comentez ca nu stiu cat ar costa un asemenea curs, dar abia astept.
Chiar mă întrebam zilele astea dacă există așa ceva în Cluj.
Sign me up! :D
Super idee! Daca se poate, ar fii pacat sa nu profitam :)
Eu votez pentru! Daca se organizeaza seara, de la 19, atunci ma tenteaza un curs pentru „amatori”
Astept noutati, multumesc.
Mi-ar place sa gasesc inspiratie intr-un astfel de curs, astfel incat mesele pe care trebuie sa le pregatesc zilnic pentru familia mea (imediat ce ajung acasa de la servici – dupa 8 ore de munca) sa nu fie plictisitoare, nici mari consumatoare de timp, ci nutritive si sa satisfaca mofturi de copil.
Eu as vedea cursurile organizate o data la doua saptamani, seara (dupa 19:00), cu etapa de demonstrare din partea chef-ului si apoi incercare din partea cursantilor.
As plati pana la 50 de RON per curs (sau, daca trece de 50 de ron, contravaloarea ingredientelor + un procent peste – 15%, sa zicem).
Si as adapta preparatele gatite si la ziua saptamanii (daca e miercuri sau vineri sau inainte de Craciun/Pasti variante vegane, ca sa poata participa si cei care tin post).
Pai daca ne primiti si din alte localitati, eu vin! Dar sunteti pregatiti sa primiti si niste habarnisti ca mine? Adevarul e ca ar fi super util un astfel de curs, mai ales ptr mine!
Ok, deschid eu „ostilitatile”.
As dori sa invat chestii mai speciale. Adica, o omleta sau o supa de pui poate face oricine. Dar de exemplu e mai greu sa gatesti fructe de mare.
Si in rest, as dori sa invat retete.
Ca si cost, as merge undeva pe la 500 lei pe curs de 10 ore.
Bafta si asteptam vesti.
AAAAA!!!! prin simplul fapt ca ar putea deveni realitate mi-ai facut ziua mai faina! :) personal, imi imaginez grupuri mai restranse, pentru a fi mai usoara comunicarea, sa fie distractiv (poate putina muzica in surdina??), sa testam retete noi (stiu ca sunt multi carora le place mancarea traditionala insa parca as incerca altceva de data aceasta) iar ca pret sa nu fie exagerat de „piperat” :P :) si foarte important- orele de curs sa fie accesibile, in sensul ca multi probabil au un program de lucru fix si ar fi foarte ok daca ar exista posibilitatea unor cursuri dupa ora 16,17.
Anunta-ne cand incep sa pot veni din Baia Mare pana la Cluj
O idee extraordinara! Mi-ar placea sa invat sa gatesc altfel decat in tipicul stil romanesc, sa diversific putin ingredientele si modul de a le pregati. Un curs saptamanal, in care sa urmarim si sa gatim impreuna cu chef, pornind de la lucruri de baza pe care cred ca multi dintre noi nu le facem corect, si de acolo la preparate mai sofisticate, acoperind o gama cat mai larga de bucatarii (italieneasca, frantuzeasca, etc) Un pret de 50 ron/sedinta imi pare rezonabil.
Salut Adi,
Imi place sa gatesc. Sunt interesat, as veni la curs la Miele de la ora 19:00 (19:30 pentru urmatoarele 2 saptamani, tin un curs in zona ce tine pana la 19:15).
As veni la orice structura, de exemplu si pentru lucruri relativ simple (paste) si sau mai complicate (carne ce necesita marinat). La toate m-as uita la recomandari de condimente speciale si cam orice da un gust deosbit unei retete altfel obisnuite – si sunt convins ca la toate ai asa ceva.
As aloca 50 lei per seara, ca buget as vedea echivalentul unui pret platit la o cina buna in oras. Avand in vedere ca e si valoare adaugata, nu as vrea ca aceasta suma sa fie un „show stopper”, ci daca valoreaza mai mult, as vrea sa vad suma propusa.
Abia astept, :)
Calin
Mie mi se pare ca un astfel de curs ar fi potrivit sa se desfasoare odata pe saptamana, timp de 2 sau 3 luni. Mi-ar placea sa invat lucruri de baza intr-o prima instanta (eu nu prea stiu sa gatesc), lucruri pe care ar trebui sa le stie oricine in bucatarie. Intalnirile le vad tematice. Spre exemplu intr-o zi sa invatam cum sa gatim pestele si fructele de mare, in alta zi sa ne concentram pe diverse sosuri etc.
Legat de pret consider potrivita suma de 50lei / ora, iar daca se stabileste un numar de 15 ore/ curs sa existe o mica reducere pentru cei care fac intregul curs.
Vreau, vreau :) in cursul saptamanii, de la ora 18 incolo, 2-3 ore.
Servus,
De mult ma bantuie dorinta de a invata sa gatesc profi, cu toate ca in ultima vreme ma tenteaza mai mult mancarea vegetariana si raw. Dar as vrea sa particip :)
Adi, ar fi cel mai frumos lucru sa putem invata sa gatim de la tine, orice … eu sunt convinsa ca si supa de pui o faci mai buna :)
Cred ca ar fi minunat sa fie de 2-3 ori pe saptamana daca e sa abordam un subiect mai larg de genul bucataria italiana sau sa fie intalniri tematice, de ex azi invatam sa gatim fructe de mare si incercam mai multe retete.
Oricum ar fi cine o sa vrea sa invete o sa se muleze la program.
Eu de mult timp imi doresc sa particip la asa un curs si cu siguranta o voi face indiferent de cat va costa…ok poate o singura conditie trebuie indeplinita, sa fie dupa ora 17 sa ies de la servici :).
Multa bafta! Abia astept!
Cristina
Cred ca eu sunt una din cele 5000 de persoane care tot intreaba, incoace si incolo, daca nu sunt cursuri pentru bucatari amatori in Cluj…:)
Pe mine m-ar interesa sa invat sa imbogatesc retetele clasice, pe care le prepar foarte des pentru familia mea, precum si lucruri care tin de stabilirea unui meniu de sarbatoare (ce merge cu ce, cate feluri, cum le combini)…
Cred ca ar putea fi facute mai multe module,cu tehnica si practica, gen:
*pastele: 5 ore care sa cuprinda lucruri de baza, tehnice si cateva retete rapide si gustoase
*pestele: 5 ore cu tehnica de portionare si gatire si, evident, practica realizarii unor retete etc
In principiu, as merge mult pe practic, pe gatirea efectiv al preparatelor sub indrumarile chef-ului.
Ca orar cred ca s-ar potrivi sedinte de 1 ora si 30 min/saptamana.
As plati undeva in jur de 300 ron/10 sedinte, sau pe un modul mai lung.
Sper ca nu v-am zapacit sau plictisit…
Va doresc succes in acest demers….si astept sa incepeti. Eu sigur o sa ma prezint!
Felicitari!
Mi se pare o idee grozava si imi doresc sa se intampla asa ceva si in Brasov la un moment dat, mai ales ca cei de la Miele au fabrica aici, la doi pasi de noi.
Pana atunci ma bazez pe tine, sa pui cat mai multe poze de la cursurile pe care le vei tine.
am incercat sa iti reproduc aproape toate retetele, deci sa incerc sa gatesc sub indrumarea ta, a voastra, ar fii MARE onoare, so COUNT ME IN ! cat despre costuri, in functie de nr de ore cred ca as merge pana in 1000 lei !
respecte !
Vreau.
Norocosi clujenii…Pacat ca nu se organizeaza si in alte localitati…
Mi-ar face o deosebita placere sa particip la un curs de gatit pentru amatori. Nu as vrea sa invat sa fac un anumit tip de mancare, cat as vrea sa invat cum se pregatesc anumite preparate,cum se poate salva o mancare compromisa, cum se combina unele ingrediente si diferite trucuri de bucatarie.
Cred ca un pret just ar fi undeva la 100 euro pentru curs (format din 4-5 sedinte de cate 2 ore).
Cred ca cel mai bine ar fi sa nu fie mai mult de 10 cursanti la un curs.
No, in sfarsit se intampla minunea!
Vin shi io si te mai ajut si la organizare, adica la …cea financiara ma refer.
Si eu vreau tot de la 19:00. Nu stiu cat as plati, dar presupun ca pretul ingredientelor, plus inca ceva pt CHEF :), ca de … e timpul lui :). Ah si inca ceva, mai am cativa prieteni care ar fi interesati.Asa ca abia asteptam sa se concretizeze proiectul si sa ne spui cand si cat :).
Daaa, as vrea dupa masa in cursul saptamanii. Cred ca de la 19h00 ar fi rezonabil pt multa lume. ma intereseaza mai intai bazele in bucatarie pt ca nu am prea multa experienta, dupa care cursurile pot continua la un alt nivel :)
Mi-ar placea sa particip la niste cursuri unde sa invat sa gatesc preparate mai speciale, sa invat sa combin diferite condimente si binenteles ceva deserturi mai deosebite. As participa la un curs ce se tine doar dupamasa sau in weekend.
Servus Adi ,
Excelenta ideea, avand in vedere ca in Cluj cam ducem lipsa de cursuri in domeniul acesta.
Votez si eu pro , as fi disponibila tot asa dupa ora 19 , iar in ceea ce priveste costul cred ca undeva la 50 RON pe sedinta de 2 ore as fi dispusa sa platesc.
Garantez ca si alte prietene ar fi interesate de acest curs cand se va organiza.
Multumesc si multa bafta!
Foarte buna ideea! Jos palaria pentru astfel de initiative! Si eu as veni cu mare interes sa invat lucruri de baza in bucatarie, mancaruri si combinatii sanatoase, diverse trucuri ….cum gatim pestele, paste, salate….ora 19 ptr mine e foarte ok…de 2 x pe saptamana…pretul sa fie ok si pentru noi, cursantii si pentru tine:)) .mai am cateva prietene care cu sigutanta ar fii incantate…abia astept!
Foarte interesata. Doamne, Adi Hădean, cum o să te descurci cu câteva zeci bune de oameni? Poate sute…Ca timp – seara, ca pret, nu stiu – rezulta din calcule, ca structura si tematica – sigur ne putem baza pe Adi Hadean si imaginatia lui.
Deci, DA, DA, DA!
Ma bucur sa aud de o astfel de initiativa. Personal, inainte de a trece la retete mai speciale, pe care imi doresc sa le invat, mi-ar placea sa cunosc tehnici si recomandari legate de ce combinatii de ingrediente merg/nu merg, ce condimente se folosesc la ce tip de mancaruri, sfaturi, etc.
Multumesc si astept vesti :)
Si pe mine m-ar interesa un astfel de curs. Tipurile de mancare pe care le fac eu sunt cam monotone si nu variaza foarte mult. Am nevoie de idei noi, rapide si de asemenea as vrea sa invat de la un maestru adevarat :)
O data pe saptamana, dupa 19 cred ca ar fi ok pt mine ca si program.
Foarte buna ideea!! Ora 19:00 mi se pare cea mai potrivita. Vreau sa invat retete tartinabile. Spor!
Este o idee minunata! Clujul avea de mult nevoie de ‘scoli’ de bucatarie si cursuri pentru amatori! Eu una sigur m-as inscrie si mai stiu cateva fete care ar veni :)
Cred ca seara ar fi cel mai potrivit.
De mult cautam si speram la asa ceva…
Sigur mi-ar face placere sa invat.
Eu zic sa deschizi o lista unde sa se inscrie lumea. :)
Pai atunci va zic succes, baieti!
Visul meu este de ca Romania sa cel putin o scoala puternica de gatit, cu prestanta, valoroasa, care, dupa 2-3 ani, sa scoata adevarati bucatari si adevarati chefi.
Cred ca Bucurestiul si Clujul sunt momentan locuri foarte bune ptr. asa ceva.
Stiu ca lumea va zice ca sunt in Bucuresti o gramada acum. Eu zic ca nu sunt – si am in minte perfect motivele pentru care cred asta.
De-altfel, e loc urias in Romania pentru multe afaceri culinare de succes :).
Pai atunci va zic succes, baieti!
Visul meu este ca Romania sa aiba cel putin o scoala puternica de gatit, cu prestanta, valoroasa, care, dupa 2-3 ani, sa scoata adevarati bucatari si adevarati chefi.
Cred ca Bucurestiul si Clujul sunt momentan locuri foarte bune ptr. asa ceva.
Stiu ca lumea va zice ca sunt in Bucuresti o gramada acum. Eu zic ca nu sunt – si am in minte perfect motivele pentru care cred asta.
De-altfel, e loc urias in Romania pentru multe afaceri culinare de succes :).
Buna ziua!Wow…….Acuma vad site-ul!Vreau sa fac si eu cursuri cat se poate de recunoscute!Sunt pasionat de Arta culinara si de gatit!Am terminat facultatea de studii europene germana-engleza dar nu as lucra intr-un birou sau multinationala!In viata faci ce-ti place nu?Daca se poate rog insistent sa postati sau sa-mi tirmiteti un e-mail pe [email protected] cu detalii tot deoarece SUNT FOARTE HOTARAT!Va rog frumos!Cu Stima Pop Tudor!
Deocamdata gatesc daca trebuie si doar chestii basic…dar tare mi-ar placea sa invat si sa gatesc cu drag.
mă înscriu în linia celor scrise anterior – seara de pe la 19, fie în varianta intensiv, fie mai rar, dar pentru un termen mai lung. mi-ar plăcea să fie tematic, de exemplu pe tipuri de bucătării (asiatică, italiană, grecească etc.) oricum, aștept cu interes concluzia și decizia chef-ului! :)
Bine zis raluca!Sa fie frumos cu teme diferite si placut…De ce doar de la 19?Lucrezi pana seara?
E o idee minunata !!! Si eu m-as inscrie tot pentru cursul de seara. :))
Insfarsit !!! de cand astept acest curs, imi doresc mult sa imi insusesc din tehnicile de preparare a pastelor, a diferitelor aluaturi de patiserie, cum sa filetezi pestele, cum sa pregatesti un meniu pt o cina festiva in sensul de cum sa combini ingrediente si alimente astfel incat sa fie perfect. Am reprodus majoritatea retetelor tale si ador stilul tau. As vrea sa particip cu mare drag seara dupa ora 19 chiar 19:30 ar fi ideal. Ca si pret as platii undeva la 300 / 10 h, iar la finalul cursului sa ne putem da „examenul” sa gatim pt sot sau pt familie si acestia sa decida daca platesc sau nu :))
Foarte buna ideea ta!Sunt si eu deacord:D Si eu vreau sa fie super.Sa fie examen si sa decida juriu+public :D note si pe echipe ar fi frumos:D
Asi dorii sa fie dupa ora 18,19 , sa fie fiecare curs cu o anumita tematica de la mancare traditioanala romaneasca pana la mexicana si sa invatam tot felul de trucuri ale artei culinare. Asteptam detalii :D
Bun! Vreau si eu! Orarul meu e flexibil.
Succes!
As fii si eu interesant , indiferent de ora , astept !!!
Mi-as dori mult sa particip la un astfel de curs. Seara ar fi ok, de la 18:00, si ma gandesc ca o data pe saptamana ar fi super, ca sa nu apara alte probleme care sa ma faca sa lipsesc cateodata, daca ar fi de 2 ori pe saptamana. Cred ca ar fi ok sa dureze undeva la 3 luni, si as fi dispusa sa platesc cam 100 de euro.
Mi-as dori sa invat cum sa gatesc mancaruri delicioase si sanatoase in acelasi timp, si cum sa folosesc ingredientele mai putin uzuale.
Buna Adi
Te admir in toata munca pe care o depui, as fi vrut sa ma intalnescu cu tine cand am fost la Cluj, dar drumurile nu ni s-au intersectat.
Pentru cei care stau in sudul tarii si nu pot lua legatura cu tine decat prin intermediul site-ului, as avea o propunere: sa organizezi aceste cursuri si online, sau in conferinte, sau cum s-or mai numi ele. Adica tu de la Cluj, sa ne dai lectii noua celor din Ialomita, Calarasi, Dobrogea sau de unde ne vom mai aduna. Asta ca proiect pentru la anul. Noi te vedem pe tine si tu ne poti urmari pe noi, cursantii de la distanta. Evident fara a putea sa gusti din preparate. Dar le gustam noi :)). Mai vedem, ne organizam pana atunci. Asta ca idee.
Multumim ca te gandesti la noi de fiecare data.
Salutari din Baragan,
Gabriela.
Salut,
Imi doresc sa particip de mult la un curs de gatit pentru amatori. Dupa cum au zis si altii mai devreme, m-ar interesa chestii de baza in bucatarie (combinare ingrediente, ce sa faci sau poate mai multe ce sa NU faci, etc.). Sper sa se materializeze aceasta idee – chiar daca ai decide sa incepi cu grupe mici si apoi sa se tot repete acelasi curs, cred ca ar fii super ok.
Nu pot sa spun decat ca vreau. Cat va dura e mai putin important. Mie mi s-ar parea o idee buna si tipul de curs concentrat de un weekend, de exemplu, dar nu dau inapoi nici la cele mai lungi.
Pretul insa, este important insa nu pot spune o suma exacta. Trebuie avut in vedere ca este un curs de amatori.
Ce as vrea sa invat? retete noi, usoare – idei de baza. Ce poti face sanatos intr-un timp limitat. Cum sa gatesti corect.
Am citit si comentariul tau in ce priveste pretul. Daca s-ar gasi un proiect pe bani europeni care sa faca astfel de cursuri, ar fi mai mult decat perfect.
Scuze, am dat replay la alt comentariu, trebuia sa fie la comentariul meu.
Ar fi okei niste lectii si pe skype………online intradevar…Dar as vrea daca se poate si live in cluj!As vrea sa invat de la a decora farfuria pana la a creea gust,culoare si arome!Sunt dispus sa fac cursu si full time full day oricum!Locuiesc in cluj si asta mi-ar placea sa fac si pe viitor!O cariera din asta!Cu stima
Ar trebui ca toata lumea sa faca in viata ce place nu ce le dicteaza parintii sau etc…Eu am termiant studii europene germana-engleza si sunt solist si MC si nu sunt pasionat deloc de domeniu studii europene …..Ador sa gatesc si sunt dispus zilnic sa vin fara nici o absenta si vreau sa formam o echipa frumoasa si sa invatam multe retete si traditii !De la mancare indiana pana la mancare traditionala americana si ceha!Orice…….Chestii noi si placute !Poate multe se gandesc sa lucreze in acest domeniu ca mine si sincer par bine sa va cunosc citinduva comentarile!Va multumesc ca existati si ca faceti ca acest vis minunat sa existe pentru unii pasionati ca noi!Cu stima si respect Pop Tudor
Scuze am uitat un le inainte de place!:(
Hello,
Grozava ideea :). De cand o asteptam… Pentru mine seara de la 19:00 ar fi ok. Mi-ar place sa invat totul… de la mancaruri simple la feluri complicate, de la bucataria frantuzeasca la cea chinezeasca, totul… Astept cu nerabdare :).
Si mie mi-ar plăcea un asemenea curs .. Sa mai pot diversifica meniul fetiței mele ….tot timul aceleași feluri de mancare !!!nu mai rezist ;))ar fi bine de dimineața cat timp e ea la gradinita :D
I’m in, keep me updated please! E ok si dimineata, avand in vedere ca seara trebuie asistati piticii la somn.
Adi, e cea mai faina initiativa pe care am vazut-o in Cluj in ultima vreme. Ma inclin.
Cred ca putini dintre noi iti vor putea spune ca ar vrea sa invete ceva foarte specific, cu totii ne dorim sa invatam sa gatim pe bune, sa simtim arta imbinarii gusturilor si aromelor. Desigur, pe parcurs ne vom trezi ca…vrem sa stim neaparat cum se face specialitatea cutare.
Imi doresc ca pretul cursului sa fie accesibil celor care isi doresc cu adevarat sa se perfectioneze si sa aprofundeze aceasta arta.
Asteptam noutati, gandul imi zboara la un „Masterchef de Cluj”.
O seara placuta!
Mi se pare o idee excelenta organizarea unor astfel de cursuri, mi-ar placea sa invat despre cum se prepara diferitele feluri de carne, peste, paste, aluaturi, patiserie, sosuri, retete din bucataria internationala, cum e bine sa combini optim alimentele intr’o farfurie, cu ce vinuri(sau alte bauturi) se potrivesc anumite mancaruri..si cate si mai cate. Referitor la pret, as fi dispusa sa platesc pana in 100 lei pt o sedinta, avand in vedere ca vor fi de folos o viata intreaga cunostintele dobandite. Astept cu interes noutati!
Uau…as reveni in tara pentru aceste cursuri. Si m-as si muta din Bucuresti la Cluj. :D
Si eu vreau sa particip la curs. Pe mine ma intereseaza micile „ponturi” din bucatarie, care, de obicei nu sunt scrise nicaieri . In plus, ma intereseaza modalitatile de combinare ale diverselor alimente.
Cred ca …vazand postarile aparute pana acum…vei avea de lucru Adi:) oricum ma bag cu cea mai mare placere. Totusi cred ca tre’ gasita o modalitate mai intensiva pt cei din alte localitati mai indepartate(nu cred ca-i usor sa faci naveta de 2 ori pe sapt din Oradea de ex). Oricum ideea este geniala..bafta.
PS..astept e-mail de convocare:)
Sign me up! Pentru mine seara este cea mai convenabila perioada din zi. In ceea ce priveste durata cursului, ma gandesc la cel putin 2 luni, pentru ca un Habarnam ca mine sa invete macar notiunile de baza din bucatarie.
Excelentă idee! Mă abonez la așa ceva, dar cred că o să fie prea multe persoane și va fi mai greu de organizat :)
Mie mi-ar plăcea să aflu niște noțiuni de bază de-ale bucătăriei, practicate pe viu.
Spor la treabă și ține-ne la curent!
Suna foarte bine ideea! Chiar vroiam sa te intreb daca stii ceva cursuri de bucatar prin Cluj si am tot amanat. M-ar interesa foarte mult sa particip si eu. Seara cred ca ar fi cel mai potrivit si pentru mine. Dupa ora 19 si la un pret nu prea mare, pana in 350-400 lei!
Astept mai multe detalii :) Spor in toate!
Ar fi super niste cursuri de gatit cu Adi Hadean! Sincer eu as fi interesat de niste cursuri pentru incepatori absoluti in ale bucatariei dar as propune daca se poate sa organizezi cursuri de gatit pe mai multe nivele (incepatori, intermediari/avansati eventual). As sugera sa faci un poll sa intrebi lumea ce ar vrea sa invete (diverse tematici / nivel de experienta). Eu as invata orice ai preda la nivel de incepatori. As prefera ca orarul cursurilor sa fie dupa ora 19 si pretul undeva la 40-50 ron / ora sa zicem ca ar fi ok.
Buna,
Si eu sunt interesata, alte doua prietene ale mele la fel.
Imi place sa mananc, dar nu prea am mult timp la dispozitie sa gatesc. Vreau sa aflu sum se gateste simplu, repede, dar gustos si sanatos.
Astept data inceperii cursului!:)
si eu m-as muta in cluj pentru astfel de cursuri, insa pana rezolv cu mutatul poate speram la un curs pe net, asa ca sa fim impacati cat `de cat si noi, cei departe de cluj.
asteptam cu nerabdare si ceva pentru noi
Bravo pentru idee!
Si felicitari pentru blog! Chiar in seara aceasta am facut o prajitura cu mere si cacao. :) Senzationala!
Din pacate nu am cum sa particip la cursuri (nu sunt din Cluj), dar am cateva sugestii strans legate de ce as vrea eu sa invat in bucatarie :
1. reguli de aur in bucatarie. do & don’t
2. cum alegi ingrediente cat mai de calitate ca sa ai garantia reusitei unei retete pe care nu ai mai pregatit-o pana acum?
3. supe/ciorbe
4. carnea. cum se prepara fiecare tip de carne?Cat timp se gateste etc.? Ce tipuri de carne merg cu anumite mirodenii?
5. legumele. Combinatii de succes pentru diferite tipuri de bucatarii (tailandeza, marocana etc)
6. condimentele. Combinatii fericite
7. prajituri. reguli de baza care servesc diferite tipuri de aluat si creme.
8. Tips & triks (gen ce te invata mama: daca vrei ca supa sa iti iasa limpede, fierbe totul la foc mic)
As recomanda de asemenea dupa incheierea cursului diferite workshopuri pentru aprofundarea cunostintelor legate de patiserie, spre exemplu.
Mult spor in continuare!
Te-am vazut ieri seara cum „bucatareai” la Miele.Am fost tentata sa intru dar….Parca mi-ai citit gandul. Super ideea unor cursuri. Astept noutati.
Buna,
Si eu vreau la cursuri de gatit. Mai multe detalii?
Mersi!
Foarte faina ideea. Dupa ora 19, cu frecventa saptamanala. La cati doritori sunt, probabil ar putea sa fie mai multe serii. Cred ca au mentionat si altii ca ar prezenta interes de la informatii de baza gen: „instrumente, dispozitive si alte utilaje din bucatarie” in saptamana 1, pana la „peste si fructe de mare ” in saptamana X sau ” trucuri pentru un desert reusit, altele decat mersul la cofetarie” etc. Ma gandesc la mai multe serii pentru cei care chiar si-ar dori un astfel de curs dar din motive care nu tin de ei, rateaza seria de marti si s-ar ” lipi” de cursantii din ziua de joi (presupunand ca si cei de joi sunt tot la ” dispozitive si utilaje”). Pretul ar putea sa fie pe modul, eventual cu un usor discount pentru cei care achita 50% sau toate modulele in avans. Unde putem afla cand si in ce fel o sa se concretizeze ideea ?
I’m in! 19:00 suna bine, o sedinta pe saptamana cu teme pe acasa. Eventual organizate pe serii de incepatori si medii, etc. Poate un test initial pt selectie si/sau grupare :). Plata sa includa ingrediente, localul, timpul „profesorului”. 50-200 ron pe sesiune e mai mult decat rezonabil.
Buna,si eu sunt interesata de acest curs,dar problema daca suntem din alt oras cum ar fi posibil,eventual la sfarsit de săptămâna câteva ore?eu as veni cu mare drag si din Sibiu!!!
uaaa, ce de lume pe aici, mai e loc de 2 insi? Un incepator ca mine (dar talentat hehe) si una bucata brutar-pizzar care vrea sa invete mai mult si din bucatarie. Si mai stii, poate inveti si tu ceva de la el ;)
Adi, am citit update-ul la articol.
Eu as veni la curs, si cum am spus initial, pretul nu ar fi un show stopper. Voi veni la un curs de gatit condus de tine. Vad multa calitate si valoare de la un curs condus de tine. Count me in, si pastreaza-ma te rog in lista de la care doresti sa treci prin „palnie” cererea, nevoia si pretul.
Abia astept,
Calin
Doamne ce lunga e coada…suntem muuulti amatori :)
Felicitari tuturor celor care doresc sa invete!!
Primesti si de nivel putintel mai avansat decat o omleta?
Eu as merge pe o preselectie, fara a cadea in stereotipul „MasterChef”
As propune doua categorii: food enthusiasts si prospective profesionals
Daca la prima categorie conteaza pretul (ar fi mai ok o grupa de 7-9 persoane pe tipuri de bucatarii..o propunere desi mi-a placut si organizarea pe tehnici), la cealalta ar trebui mers proportional cu complexitatea tehnicilor si ingredientelor si a timpului dedicat…cu o programa serioasa, cea de a doua categorie nu e sensibila la pret dar e foarte pretentioasa la calitatea cursului. Aici as propune grupa de 2 maxim 3 persoane
Ma abonez
Salut Adi, am citit update ul si cred ca ceea ce ai scris e foarte corect, inclusiv scurta descriere despre cum vezi cursul si partea financiara – fara profit nu se poate face cu nu reprezinti o fundatie sau ONG.
Pentru mine e ok, ma poti trece pe lista.
Dan
O idee stralucita maestre!
Vrem si in Bucuresti cu Domnul Adi Hadean si ma gandesc ca s-ar putea face ceva intensiv (2-3 zile cu ore mai multe, o data pe luna sau la doua luni). Sau macar sa ne sugerezi variante cu prieteni /parteneri de ai tai care gatesc.
Sigur ar fi amatori (eu as aduce si pe fiica mea de 15 ani si pe sot).
Pretul, cred ca il stabileste chef-ul pornind in primul rand de la valoare ingredientelor, iar doritorii, platesc pretul cerut, sau nu.Eu as da cat mi se cere, pentru ca fiecare dintre noi stie cat valoreaza munca sa.
Multumim!
vreau
Super idee. La Galati, nu veniti? Eu am cautat dar nu am gasit asa ceva. oricum, felicitari. 70-100 de lei pare rezonabil daca inveti lucruri diferite de cum se face ciorba de burta..
o adevarata provocare la care vreau sa am inscriu
O ideea stralucita? Legat de pret, doar voi puteti stabili un pret corect, mai ales ca trebuie rasplatita si munca si timpul vostru.
Abea astept!!! Succes la organizare!
Asa am vrut sa scriu : O ideea stralucita!!! Legat de pret, doar voi puteti stabili un pret corect, mai ales ca trebuie rasplatita si munca si timpul vostru.
Abea astept!!! Succes la organizare!
felicitari Adi!
o astfel de initiativa este extraordinar de bine venita. sunt inca una de adaugat pe lista de asteptare la un astfel de curs.sunt de aceeasi parere ca un astfel de curs ar trebui sa se intinda pe parcursul unor ore bune (poate 2-3 luni cu 2 ore saptamanal).pretul e greu de spus caci depinde de muulte asa cum ai zis si tu.as aloca un buget de 300 ron -400 ron.mult succes !
Si eu as fi interesata de un curs de gatit pentru amatori.
Ca si ceilalti, m-ar interesa sa fie undeva dupa orele 18:00, si cred ca de 2 ori pe saptamana ar fi numai bine.
Mi-ar placea sa invat asa cum ziceau si ceilalti principiile de baza ale gatitului si pe urma niste idei de combinatii de mancare. Stiu ca tu ai destule idei si ai ce sa ne inveti!
Capret nu stiu ce sa spun, dar daca cineva e cu adevarat interesat va plati cat se cere, intelegem si noi ca sunt multe costuri „ascunse” de care nu ne dam seama la prima vedere.
Asteptam un semn de la tine! :-)
Da, m-ar interesa si as fi incantata sa particip.
La inceput m-ar interesa notiuni de baza si apoi tot mai complexe.
Multumesc si astept cu nerabdare!
După citirea up date-ului: ai perfectă dreptate, știam că așa vor ieși costurile. Varianta tematică gen „mâine filetăm pește” este ideală.
Rămân interesată, efortul financiar merită făcut.
Susțin inițiativa, să nu renunțați cumva!
Sunt de acord cu update-ul facut!
Trebuie stabilit un pret pentru fiecare sedinta si doritori se vor gasi.
Probabil va fii mai greu la inceput (atat cu organizarea, cat si cu cursantii), dar daca cursul va fii profitabil merita ! Va fii un castig atat pentru voi cat si pentru noi !
Dace e vorba de peste ma inscriu 100% :)))
Putem avea ceva mai concret? sa vedem daca se poate totul concretiza intr-o experienta interesanta?
Multumesc.
Sa inteleg ca acest curs costa 50ron din buzunarul meu,nu!!…insa pacat ca nu este asa ceva la Oradea sau Beius.As vrea mai multe detalii pe intelesul meu popular,va multumesc!
păi…din buzunarul cui?:)
Sunt si eu de acord cu update-ul. Eu zic ca nu toate cursurile ar trebui sa aiba acelasi pret ci sa difere in functie de ce gatesti (costul ingredientelor). Daca faci o supa nu ar trebui sa coste la fel de mult ca si peste sau muschiulet de vita. Sunt feluri de mancare mai scumpe si altele mai accesibile. Tu poti zice cursul urmator este despre asta si costa atata. Cine e interesat si isi permite se inscrie, cine nu…asta este. Daca se inscriu destui se face cursul daca nu…iar asta este. Oricum merita incercat. Eu zic ca o sa ai mai multi cursanti decat poti duce, daca un curs se face doar cu vreo 8 persoane odata.
clar ca nu poti sa te astepti sa coste 50 de lei un astfel de curs…doua ore daca consumi la orice restaurant ajungi cu usurinta la peste 100-150 de lei (nu ma refer la cei care stau langa un pahar de apa 2 ore la povesti)
Plus, sa fim seriosi, voi nu faceti munca patriotica si nu-i firesc sa va ceara asa ceva nimeni:-)
Am sa urmaresc cu atentie subiectul, cand temele ma vor atrage voi participa…sau imi trimit sotul (desi el gateste bine):-)
Mult succes sa aveti!
Salut.Cred ca e o idee foarte buna.Demult imi doresc sa particip la un curs de gatit pentru amatori,iar faptul ca e tinut de tine este un bonus.Alt bonus e locatia ‘Miele Boutique’ care e la 2 minute de casa mea.Daca ar fi sa particip,cred ca orice ai ‘preda’ ne-ar fi de folos.
Astept sa vad cam ce s-a hotarat(ora,pret sau alte detalii) si apoi mai vedem :)
O zi faina!
sustin initiativa! suna a mediu mai prietenos si in care poti tine pasul. Faptul ca si pretul ar putea fi mai la indemana si exista variante de program, sunt bonusuri. As include pe profilul turistic al Clujului :)
mai pune unul din Baia Mare interesat. 30 de Euro e ok, dimineata de sambata ar fi perfecta.
Ce idee buna! Mie mi-ar placea sa aflu lucruri utile pentru bucataria de zi cu zi, si nu neaparat retete soficticate. De exemplu, mi-ar placea sa stiu argumentele din spatele unor anumite „manevre” din bucatarie, sau tehnici din bucatarie (taiere, decojire, fierbere/coacere etc) sau unele chestii de baza in constructia de aluaturi, sosuri, creme, supe etc. Bineinteles ca as vrea sa le si experimentez in timpul cursului in anumite retete. Dar nu reteta as vrea sa fie scopul. Eu as veni la cursuri seara, cate 2 ore. Fiecare sesiune ar putea avea o tema, iar inscrierile ar putea fi independente. De exemplu, as putea sa ma inscriu la sesiunea de „supe” dar nu si la cea de „aluaturi”.
Doamne de cand astept un curs de amatori….ma inscriu si eu pt orele de seara…abia astept…
Am participat la un asemenea curs in Budapesta, a tinut 3,5 ore, am pregatit 3 feluri, a costat cca. 200 lei/pers. (acest curs a fost gratuit ptr. mine, a fost un premiu castigat). Sunt sigura, ca daca s-ar putea asi fi prima care se inscrie la un curs de gatit cu voi. Cu mare, mare drag!
Buna
Si eu sunt interesat de aceste cursuri,chiar o idee super.
SUCCES
ar fi super sa fie cursuri tematice gen: saptamana italia, sau saptamana chinezeasca, frantuzeasca, spaniola, vegetariana…..si un curs ar treui sa dureze macar cateva ore ca sa poti sa vezi reteta si sa incerci sa o si pui in practica cu restul participantilor.ma gandesc ca in 2- 3 ore nu inveti mare lucru si nici nu se merita sa faci un curs in care sa invezti numai un fel de paste de expemplu…iar referitor la pret, pretul ar trebui stabilit in functie de ce ingrediente se folosesc…ca degeaba e cursul ieftin daca nu inveti sa gatesti tot felul de preparate care sunt scumpe (gen carne de vita, fructe de mare, peste….). poti face pachete promotionale:adica saptamana italiana are sa zic 5 zile de cursuri si toata saptamana sa fie nu stiu- 5-6 -7 milioane..conteaza ce vrei sa ne inveti :)
Si eu am participat la un astfel de curs in cluj, la city plaza, 500 de lei – 4 sesiuni. Acum 2-3 ani. Deci pretul de 50 lei/sedinta mi se pare nerealist si cred ca nu se poate face nimic de banii astia.
Eu am fost la un curs de gatit la City Plaza, mai exact Bucatarie franceza. Ei au cursurile organizate pe diverse tipuri de bucatarii. Mi-a placut foarte mult, mai ales ca am lucrat direct cu bucatarii-sefi ai hotelului, Nelu si Irina. Am invatat multe lucruri si cand mai organizeaza, intentionez sa ma duc si la alte cursuri.
Bravo pentru initiativa! Poate reusesti sa organizezi ceva pe weekend, asa m-as inscrie si eu imediat :) Cat despre costuri, din ce-am citit prin comentarii, mi se par total nerealiste :)…lumea nu prea intelege cam ce presupune o asemenea organizare. In fine, sper sa-ti iasa:)
Deci, e clar: suntem destui interesati si la pretul de 30-40 euro. Problema urmatoare – ce invatam? – ca vad ca sunt oameni care au mai facut cursuri, altii care sunt total incepatori…Cred ca asta numai tu, Adi, poti hotari.
Asteptam reactia ta.
e simplu: propun o temă. dacă ești interesat, vii, dacă nu, nu.
Adi, ai incurcat-o! :)))
Eu te astept cu asa propuneri si in Brasov.
Caut si eu asa ceva in Iasi sa-mi trimit nevasta sa se dumireasca la ce folosesc blidele ce le avem prin bucatarie.
Am vazut informatiile legate de costuri iar cursul mi se pare in continuare tentant. Ca sa imi fac loc in bugetul personal, cam de cand ar incepe, si cam cate module pe luna ar urma sa fie ? Multumesc
Eu platesc 250 euro pentru un curs, singur, sa ma inveti sa aleg carnea de vita si sa o prepar la gratar(muschi, antricot si vrabioara).
Era sa uit…Carpaccio, invelit in Serrano, cum faceau la Via inainte sa il elimine din meniu, stii sa „predai” :))?
Ms.
Chiar as fi curios daca ar functiona un astfel de proiect, te incurajez si urmaresc cu interes.
Succes in tot ce faci!
Chiar ieri am fost la un curs similar in Bucuresti pentru care am platit aproximativ 300 de lei/persoana. Cursul a durat 4 ore (cu mancat cu tot) si a fost prima experienta de gen. Daca ai tine astfel de cursuri si in Bucuresti, cred ca as putea da si mai mult pe o sedinta. 50 de lei mi se pare meschin de putin, poate fara costul ingredientelor, dar nici asa nu cred ca e suficient. Daca insa acel pret de 50 de lei se refera la ora pe ceas, atunci ar fi putin mai aproape de adevar, insa nu cred ca acopera chiar complet costurile.
Salut
Daca vrei sa vezi un anunt similar pentru un curs in Franta. Uneori mi se pare ca Bernard este un Adi Hadean din Franta :
http://www.lacuisinedebernard.com/2013/11/latelier-de-bernard-cours-decembre-2013.html
Succes.
Sunt si eu interesata de un astfel de curs. Cel mai mult mi-ar placea ceva legat de patiserie, prajituri..
Multumesc!
Si eu as fi interesata de un astfel de curs daca va fi organizat in Cluj. Pentru mine cel mai bine ar fi in intervalul orar 9-12 (dimineata); o data pe saptamana. Ma intereseaza mai mult bucataria internationala …
Cu siguranta as fi interesata de acest curs. Care a fost concluzia pana la urma, se organizeaza? si daca DA cum aflam mai multe detalii?
buna. eu am 17 ani si m-ar interesa daca eu as puteea veni la aceste cursuri :D?
deci ?
As fi interesat si eu sa invat cate ceva in ale bucatariei, ca student mi-ar prinde bine
Sper sa ajungeti sa organizati asa cursuri si la Brasov. Mi-ar prinde tare bine… :)
Buna ziua,
Ideea mi se pare foarte buna. E frustrant sa nu fiu in stare sa gatesc nimic.
Pacat ca nu o implementati si in Bucuresti.
Ar fi fost interesant un curs de gatit pentru incepatori. De la ABC, fara sa se presupuna ca se stie nu stiu ce aspect, de exemplu cand se pune sarea etc.
Buna seara , sunt interesata de aceste cursuri pentru fiul meu de 16 ani care poate prepara singur cate ceva dar …..ar dori ceva mai rafinat/ educat.Multumesc foarete mult
Buna,
Sunt si eu interesat de acest curs de gatit si as dori sa stiu daca se mai pot face inscrieri la curs?
Multumesc.
Buna,
Si eu sunt interesata de acest gen de curs. Mentionez, sunt incepatoare in ale bucatariei :).
Anca
Buna,
si in cele din urma… tinand cont ca a trecut mai bine de 1 an de la initiativa…
S-au materializat propunerile ?:-)
S-au tinut cursurile la Cluj?
Dar in alte localitati?
Hm… Adi, la Baia Mare nu te-ai gandit sa organizezi un asemenea curs?:-)
Sunt sigura ca suntem multe persoane interesate care insa nu avem cum sa ne deplasam pana in Cluj (serviciu…etc)
50 lei? Oricat de bine suna valoarea asta, nu cred ca e realista si nu cred ca are cum sa alimenteze chestia asta pe termen lung.
In speranta ca nu a murit ideea asta de tot, ma arat si eu interesat.
Va salut!
Ideea asta chiar imi surade…de n-o fi prea tarziu!!
Buna ziua. Foarte buna ideea. Daca se mai poate imi exprim si eu dorinta de a participa…In plus am o prietena pasionata de gatit careia as dori sa ii fac un cadou aparte sub forma unui astfel de curs.
Interval orar preferat ar fi ora 19, poate chiar 19:30.
Multumesc,
Andreea Haba
Buna Adi, ti se pare fezabil un curs de gatit la Bucuresti? Caut un curs care sa ma invete lucruri deosebite, bucatarie frantuzeasca si nu prea gasesc, daca organizezi ceva sunt foarte interesata. multumesc,Dana
Buna Adi,
Cand te hotarasti sa tii cursul si la Baia Mare te rog sa ne anunti. Imi doresc foarte mult sa particip si eu dar e putin cam greu cu deplasarea pana la Cluj.
Multumesc,
Diana
Este si pt copii??
Tinand cont ca e vara si programul e mai lejer (nu scoala, nu lectii – la copii ma refer) am putea sa ne adunam de un curs-doua in Cluj. Adi, crezi ca se poate face ceva in sensul asta?
Daca se organizeaza ceva in perioada urmatoare, as fi interesat de 2 locuri.
Cand / unde putem gasi informatii?
Asteptam si in Bucuresti!!!
Subscriu DAN bUCUR.
Am putea invata lucrurile de baza,gatirea carnii,combinarea condimentelor,marinare,sosuri.Tot ce se poate invata de la zero.
Ar fi super.
Eu doar vreau sa fiu anuntata cand incepe cursul si mi-ar conveni dimineata.
Buna! Chef Hadean, eu sunt de parere ca este o idee geniala de a oferi din cunostintele dobandite de dumneavoastra unor doritori amatori. M-as bucura enorm sa pot sa fac parte dintr-o echipa pregatita de un chef de standarde inalte. Totusi, fiind de la Bistrita, ma gandeam ca 2 zile pe saptamana ar fi suficiente pe o perioada de 2-3 luni,cam pe la sfarsitul saptamanii, gen joi, vineri sau sambata. Dar bineinteles cam de la ora 16:00.
Buna,
sunt interesata sa particip la un curs de gatit pt amatori . Cand se v a organiza un curs de genul acesta?
multumesc anticipat
Buna Adi,
Sunt interesata de un curs de gatit – in Cluj.
In cazul in care se va organiza, va rog sa ma contactati.
Multumesc.
Buna ziua,
M-ar interesa si pe mine un curs de bucatar. Oare se mai organizeaza sau daca se poate sa mi recomandati altceva deoarece vreau sa ii fac cadoul sotului meu cu ocazia zilei de nastere.
Multumesc
Buna! Si eu sunt interesata e un curs pt sotul meu! Se organizeaza ceva in perioada urmatoare?
Buna ziua,
Sunt interesata de un asemenea curs. Tineti in Bucuresti? Daca nu, puteti sa imi recomandati unul? Multumesc frumos!
În luna februarie 2017, Adrian Hădean pregătește 3 ateliere private de gătit:
Carne roșie (7 februarie 2017, ora 16.00)
Preparate vegetariene (13 februarie, ora 16.00)
Pește și fructe de mare (11 februarie 2017, ora 16.00)
Voucherele de participare pot fi achiziționate de la Bacania Veche. Pentru mai multe detalii: https://www.facebook.com/BacaniaVeche/posts/10154141829126720
Ma interesează acest curs, cum pot sa mă înscriu?
Dacă mai sunteți interesată de un curs de gătit, vă anunțăm că în luna februarie 2017, Adrian Hădean pregătește 3 ateliere private de gătit:
Carne roșie (7 februarie 2017, ora 16.00)
Preparate vegetariene (13 februarie, ora 16.00)
Pește și fructe de mare (11 februarie 2017, ora 16.00)
Voucherele de participare pot fi achiziționate de la Bacania Veche. Pentru mai multe detalii: https://www.facebook.com/BacaniaVeche/posts/10154141829126720
As dori sa stiu daca se tine vreun curs de gatit in perioada urmatoare si care ar fi costurile?
Astept cu interes un raspuns!
În luna februarie 2017, Adrian Hădean pregătește 3 ateliere private de gătit:
Carne roșie (7 februarie 2017, ora 16.00)
Preparate vegetariene (13 februarie, ora 16.00)
Pește și fructe de mare (11 februarie 2017, ora 16.00)
Voucherele de participare pot fi achiziționate de la Bacania Veche. Pentru mai multe detalii: https://www.facebook.com/BacaniaVeche/posts/10154141829126720
Buna ziua,
Cand se mai tin ateliere de gatit pt amatori?
Va multumesc
Buna,
se mai organizeaza cursuri de gatit pentru amatori? As fi foarte interesata sa particip!
Buna ziua,
As vrea sa stiu cum de poate participa la aceste cursuri de gătit si care este pretul ! Va multumesc
Dupa 20 de minute mi-am dat seama ca nu gasesc un mod de a ma inscrie la curs. As vrea totusi sa fac un curs de gatit. Unde pot sa aflu un pret/program si unde sun pentru inscriere?