PUB
Vodafone Romania a lansat o noua campanie de brand prin care face cunoscute povestile romanilor indrazneti care, cu ajutorul tehnologiei, au reusit sa inoveze, sa progreseze, sa isi depaseasca limitele. Campania are doua executii creative, ambele construite pe exemple reale: antreprenorul care a lansat prima florarie digitala din Romania, precum si ciobanul Ghita, care foloseste smartphone-ul si Internetul mobil in viata de zi cu zi.
Vodafone invita utilizatorii, indiferent de retea, sa intre pe platforma online www.romaniiauinitiativa.ro si sa impartaseasca aici fie o realizare personala de care sunt mandri, fie cum au reusit sa isi construiasca o afacere de succes, cu ajutorul serviciilor de comunicatii mobile. Am fost invitat și eu să-mi spun povestea, ceea ce am și făcut bucuros.
Aveam 19 ani când am intrat în prima bucătărie care nu era a mamei mele, adică într-o bucătărie de restaurant. După alți doi ani, am început să prezint o emisiune culinară la tv. Asta m-a forțat să decopăr zilnic o rețetă nouă pe care să o arăt telespectatorilor mei. Credeți că-i ușor? Poate azi. La vremea aceea, Google nu era cel mai bun prieten al omului curios, cum e azi, internetul încă se târa și scotea zgomote ciudate la fiecare conectare iar telefoanele erau bune doar pentru a suna pe cineva și a cere o rețetă. A fost frumoasă perioada aceea de exercițiu intens, de luptă uneori zadarnică, de greșeli catastrofale și succese mici pe care le vedeam ca pe niște reușite epice. Citește continuarea pe www.romaniiauinitiativa.ro.
Ai si tu o poveste personala? Te ajuta Internetul in activitatea ta? Impartaseste experienta personala pe Romanii au initiativa si poti castiga telefoanel mobile si servicii Vodafone.