Azi la Timișoara, mâine-n toată țara:). E o urare, dacă vreți. Prin asta vreau să spun că îmi doresc și le doresc celor de la revista Biz să dezvolte tot mai mult conceptul Social Media Summit și să-l poarte în cât mai multe orașe din țară. Azi, echipa Biz aniversează 10 ediții de Biz SMS. Eu cred că nu-i puțin, în vremurile pe care le trăim. Nu o să vă spun acum cum contribuie revista Biz la dezvoltarea mediului online de la noi, o să vă spun doar cum a contribuit la dezvoltarea mea. Asta o știu mai bine.
Îmi închipui că atunci când m-a chemat să vorbesc la Biz SMS, Marta Ușurelu a făcut un soi de pariu, ca de fiecare dată când invită pe cineva care n-are experiența ori renumele unui Bobby Voicu, de exemplu. Eu mi-am propus să o ajut să câștige acel pariu. În consecință, m-a mai chemat și în alte rânduri, ba chiar a ajuns să se bucure de abilitățile mele muzicale, pe la întâlnirile de la Pârâul Rece (n-am fost eu acela). Lăsând gluma la o parte, faptul că am ieșit în lume, sau, dacă vreți, că am intrat în lume, a însemnat mult pentru mine. M-a ajutat să văd bloggerii cu alți ochi, să înțeleg cum gândesc ei despre companii, să înțeleg cum gândesc companiile despre bloggeri și, foarte important, ieșitul acesta în lume m-a învățat să vând ce produc. Mai mult decât atât, din seria aceasta de întâlniri patronate de revista Biz, am prins gustul antreprenoriatului. Dar despre asta, în curând. Deocamdată, felicitări Marta Ușurelu, felicitări Biz. Cred că-i important să știți cine a avut curajul să susțină acțiunile SMS, deci iată: BCR, Staroparmen, Danone, Ursus, Banca Transilvania, The Group, Romtelecom, Cosmote, Avon, Kaspersky, Nokia, Microsoft, Peugeot, Tarom si Carpatair. Să fiți sănătoși.