Omniasig Vienna – plătim o poliță?

652

Update 4:

Aseară am primit raportul parțial despre evoluția acestei postări pe internet. În două-trei zile voi primi raportul final. Deocamdată pot să vă spun că au fost 249 de articole pe această temă, pe Twitter, Facebook și în blogosferă. Multe, mulțumesc frumos. Știrea a fost expusă unui număr de 399.180 (patru sute de mii practic) de cititori. Mi se pare fenomenal. Îndată ce primesc toate datele și traducerea lor, le voi publica aici.

Update 3:

Din numerele de mai jos veți putea afla cum s-a propagat acest articol azi în Social Media. Socoteala e făcută în grabă, la prima vedere. Voi actualiza datele luni cu ajutorul mediabrief.ro.

likeuri pe blog – 569

tweet – 131 (e cel mai viral articol pe tweeter pe care l-am scris vreodată)

comentarii pe blog  – 76

share pe Facebook – 111

like pe Facebook – 195

comentarii pe Facebook – 41

reach pe Facebook – 25.000

Update 2:

Mai pe seară a ajuns la mine acest mesaj, din partea unui reprezentant al service-ului Nissan:

„Referitor la auto cu numar de inmatriculare CJ25KIT, dosar dauna Omniasig
20453916, dupa nenumarate solicitari de acord de introducere in reparatie
si transmiterea devizului estimativ, am primit acordul de introducere in
reparatie neconditionat, azi, 02.11.2012, si valoarea maxima de
despagubire.”

Încă nu știu exact ce înseamnă asta. Știu însă că am fost sunat azi de domnul Ion Mincu, director de marketing &PR la Omniasig. Dânsul a dorit să mă asigure de faptul că Omniasig găsește regretabilă situația și că președintele companiei dorește să ne întâlnim pentru o discuție, luni sau marți. Revin cu vești după ce se va întâmpla lucrul acesta și după ce reușesc să descifrez mesajul de la service (adică dacă și când intră mașina în reparație, care-i valoarea maximă pe care o suportă asiguratorul și alte detalii). Vă mulțumesc tuturor pentru sprijin. Vă voi dedica un articol săptămâna viitoare. Sunt impresionat de ce ați putut să faceți.

UPDATE 1:

Pentru a mă asigura că povestea asta va ajunge la foarte, foarte multă lume, am plătit o postare sponsorizată pe Facabook. Până acum, postarea a fost văzută de 12.000 de oameni. Până marți va ajunge la 100.000.  Până la 1 Decembrie ajunge la 1 milion.

I-am trimis un mail managerului departamentului de PR din Austria al Vianna Insurance Group, doamna Silvia Nolan. Sunt curios dacă și cum îmi răspunde.

Am înregistrat o reclamație online la CSA și am salvat dovada acestui lucru.

Probabil voi fi judecat pentru acest articol dar, să vă spun drept, prefer așa decât să stau sub masă. Nici la bătaia de joc nu reacționez prea bine, ba chiar mă mir că am avut atâta răbdare. E posibil să fiu ardelean, sau așa ceva.

Pe 3 Octombrie am avut un incident din care mașina mea, un Nissan Qashqai, a înregistrat o daună. Oarecum liniștit, că doar am asigurare CASCO plătită la zi, am aranjat transportul mașinii până la reprezentanța Nissan din Cluj Napoca (e pe Calea Turzii). Am deschis un dosar de daună (nr. 20453916), un inspector Omniasig (la ei am polița), destul de supărat de deranjul produs (pe cuvânt, s-a purtat de parcă tocmai m-ar fi prins încercând să-i fur portmoneul) s-a uitat la mașină, a făcut copii după acte, a făcut poze mașinii, a pus toate astea într-un dosar și a plecat.

M-am adresat unui reprezentant al service-ului. Acesta mi-a spus că nu pot începe reparația fără acordul Omniasig sau fără acordul meu, caz în care urma să plătesc pentru reparații (știm că asigurările se fac exact pentru felul ăsta de întâmplări). Am întrebat cât durează până vine acordul de reparație. Răspunsul sec m-a cam scuturat: „avem dosare deschise de luni de zile”.

Am încercat zile în șir să dau de inspectorul de daună (lichidator se numește el) însărcinat cu dosarul meu. Domnul Costin Mârza, mi s-a spus, nu răspunde la mailuri, „e mai nou, nu are telefon” și alte bazaconii (să fim serioși, cât de greu poate fi să răspunzi la un mail?). A trecut o săptămână, s-a dus și a doua. Am sunat la numărul de pe site-ul Omniasig, mi-a răspuns un robot care m-a pasat unui operator care m-a pasat unui robot care m-a pasat altui operator care mi-a spus că nu se poate. Ce nu se poate? Păi nu se poate să ne dăm acordul, service-ul trebuie să ne dea un deviz de reprație. Sunați la ei. Sun la service. Ei îmi spun că nu pot să facă un deviz fără acordul asiguratorului. Adică pot să facă un deviz pe ce se vede, respectiv aripa îndoită, bara lovită, amortizorul spart, dar pentur ce nu se vede cum stai să te uiți la mașina din parcare, nu pot face deviz. Decât dacă semnez eu, caz în care arăt că-s de acord să plătesc pentru daunele care nu se văd cu ochiul liber. Firește, cei de la service m-au pus să sun iar la Omniasig, să le cer acordul de a pune mașina pe elevator, să se uite sub ea, să constate, să treacă pe fișă și să facă o EVALUARE CORECTĂ a pagubelor.

Am fost pasat așa de zeci de ori, de la service-ul NISSAN la Omniasig. Au trecut trei săptămâni de la deschiderea dosarului până când mașina a ieșit din parcare și a fost urcată pe elevator. Mi-am zis că o fi bine, că s-ar putea să am mașină până la Crăciun. Am sunat în fiecare zi la service, răspunsul lor e același: nu avem acord de reparație de la Omniasig dar putem să reparăm mașina dacă plătiți, urmând să vă recuperați banii de la asigurator. Pe bune? Serios, adică? Plătesc asigurare CASCO, mereu la timp, pentru a trece prin toate mizeriile astea?

În două zile se împlinește luna de când e mașina în service. Pierd bani și timp zilnic din cauza asta. În plus, mă simt luat de prost pe banii mei. Poate mă n-am dreptate dar eu văd lucrurile așa:

-asiguratorului, Omniasig în cazul de față (apropo, numele VIENNA din denumire e o jignire pentru austrieci, despre care am auzit că-s oameni serioși) nu-i pasă de clienți decât când trebuie să ia bani, la partea cu plătirea datoriilor stă mai prost.

-service-ul nu-și dorește suficient de mult să opereze o reparație de 12.000 de lei, că dacă și-ar fi dorit, ar fi obținut-o, doar mașina e la ei de o lună

-asiguratorul și service-ul ar prefera să plătesc eu și apoi om mai vedea

Dacă pe cei de la service pot să-i înțeleg într-o oarecare măsură, pe cei de la Omniasig nu pot să-i înțeleg defel. Practic, m-au pierdut de client. Mă întreb ce se întâmplă dacă ai o asigurare de viață, una pentru locuință sau pentru lucruri mult mai valoroase decât o mașină. Bine, mă întreb și de ce în țara mea sunt prost dacă plătesc impozitele la timp, dacă mă asigur, dacă nu am datorii la utilități, dacă plătesc în avans pentru servicii pe care e posibil să le primesc dar, la fel de bine, e posibil să nu le primesc. S-ar putea să greșesc undeva, încă nu mi-e clar unde.

Cam asta-i treaba. Din păcate, pentru mine Omniasig e sinonim cu indolență, nesimțire, bătaie de joc la adresa banilor mei, pentru care muncesc și plătesc impozite. În concluzie, Omniasig, te voi reclama la CSA și, mai mult, vei auzi de mine și de la avocatul meu. Nu pentru că nu ți-ai dat osteneala necesară rezolvării unei probelme simple ci pentru că te uiți la mine ca la un prost care poate fi aburit și amețit cu pase de la robot la robot, cu drumuri în sus și-n jos de la service la asigurator, ca la un fraier pe care-i în regulă să-l tratezi cu spatele după ce i-ai luat banii. Te anunț că n-ai nimerit prostul. Nu de data asta.

 

Join the Conversation

  1. Imi pare rau ca treci prin asta, stiu foarte bine ce simti pentru ca si eu sunt patita cu ei.De-a dreptul scarbita de tratamentul lor aplicat „fraierilor” care platesc Casco la ei.Iti doresc succes cu demersul legal!

  2. Sper să mergi all the way!
    Politica lor e să descurajeze cererile de daună şi le merge pentru ca lumea e ori comodă, ori neinformată.
    Singurul instrument de care ascultă e banul. Sau mai bine zis, pierderea lui.

  3. Serghei S. says:

    Chiar va rog sa ne anuntati daca demersul sau demersurile voastre vor avea rezultate, prea multi sunt cei in situatia dumneavoastra, prea multi sunt cei care s-au ars.
    Poate dumneavoastra o sa puteti misca macar ceva,sansele sunt mici, dar speranta moare ultima. Succes!

    1. Dar toti trebuie sa procedeze asa.

  4. Am lucrat si eu in asigurari. Inspectorul nostru de daune raspundea la toate emailurile si avea telefon, iar clientii/pagubitii il sunau direct. E ciudat cum asta de la Omniasig nu raspunde si nu are telefon. Cu directorul sucursalei ai discutat? Daca nu se poate si nu se poate, du-te direct la OPC. Te asigur ca nu vei pierde nici timp si nici bani, cum ai pierde cu avocatul. probabil ca de cand au preluat BCR Asigurari, Omniasigul i-a insusit politicile proaste de tratarea clientului drept „fraier”. Plus ca trebuia sa-ti dea masina la schimb…ai clauza asta in contract?

    1. Adi Hădean Author says:

      OPC nu mi-e de folos, am luat mașina pe PFA.

  5. E buba cu asigurarile… multi fug dupa ce e mai ieftin, dar cand ai nevoie ai de pierdut foarte mult. Nu pot sa dau exemple dar am auzit ca anumite firme care se ocupa de asa ceva, banuiesc ca le cunoastem pretul practicat intradevar e mare ( ca nea mustaciosu’ n-a ajuns printre cei mai bogati romani jucand tenis) dar se ocupa si de ce trebuie cum trebuie si la timp…

    Bine poti considera ca asta e din auzite, citit pe net fiindca chiar asa e ( n-am masina, din pacate sau cand vad pe unii cat se chinuie din fericire)

    1. Adi Hădean Author says:

      nu are importanță cât plătești, important e contractul. dacă eu îl respect, trebuie să-l respecte și partea cealaltă (la 8200 de euro valoare asigurată, nu-i chiar ieftin, nici măcar la Omniasig)

    2. Pato, tin sa te contrazic, nea mustaciosu are cele mai mici preturi la casco…cel putin la mine asa a fost…omniasig era cu aproape 300 euro in plus fata de ei…

    3. mirunalacafea says:

      Recomand mutarea la „nea’ Mustaciosu”. Si nu vorbesc „din auzite”, e pe bune. Merita. Preturile – atat la Casco cat si la celelalte tipuri de asigurari – variaza in functie de sezon, bugete, etc. Uneori poate fi mai scump la Omniasig, alteori la Allianz.

  6. Succes! Chiar mi-ar placea sa cunosc urmarea. Let’s say: guilty pleasure. Si eu am o vendeta cu ei.

  7. rupe-le fasul si dupa aia renunta la ei. noi avem sigurare la allianz si intotdeauna au fost mega ok de fiecare data cand au fost probleme…de la minore gen zgarieturi la majore cu tablaraie indoita si parbrize crapate.

    1. Din pacate toti asiguratorii sunt niste nesimtiti. Inclusiv cei de la Alianz.O cunostinta de-a mea avea RCA la ei de cativa ani buni, si recent si-a schimbat masina. Intentiona sa-si faca RCA tot la ei, l-au gasit in baza de date (Ah, ati mai fost client la noi ! a exclamat tanti), dar pt ca e masina noua, l-au incadrat la clasa de bonus-malus ca un client nou, nu a contat ca pt masina anterioara era incadrat la B4, si fara incidente. Adica masina e clientul nu omul? Schimbi masina si te incadreaza client nou, ca sa-ti ia mai multi bani? Si atunci sa mai stai la ei? Si atunic nu mai bine te duci la altii, macar sa intelegi de ce te considera client nou? Si cei de la Allianz vor doar sa ia banii de la client.. trist si jenant

  8. Poţi să reclami la comisia de bune practici a asiguratorilor sau aşa ceva. Am apelat la ei acum câţiva ani pentru o disputa cu Carpatica. Au amenzi uriaşe,se mişcă super repede,şi cu asiguratorul rezolvi sigur în câteva zile după aceea. Baftă.

    1. Bine de stiut!

  9. CSA e apa de ploaie, nu o sa miste un deget. Pacat ca aud si despre Omniasig lucruri nasoale. Nu fac reclama dar eu am la Uniqa si sunt foarte ok, cam scumpi totusi.
    Sa revenim, am depus doua sesizari la CSA impotriva „minunatilor” de la Euroins si mi-au raspuns sa ma adresez instantei asa ca CSA apara asiguratori spagari!

    1. Asa este, Catalin, CSA te trimite la instante daca faci reclamatie impotriva „minunatilor”. In curand se va solutiona dosarul ce-l am pe rol cu euroins si am sa pun pe net tot ce am intreprins pentru a-i castiga pe nesimtiti, sa afle oamenii ca pot sa-i infrunte cu curaj. Doar ca dauna (totala) s-a produs in iulie 2011 si eu sunt inca si acum in proces, deci cu banii nerecuperati.

  10. Busoi Bogdan says:

    In contractul de CASCO trebuie sa ai in mod normal prevazuta o cauza prin care asiguratorul trebuie sa iti puna la dispozitie masina in cazul in care nu se mai poate circula cu masina asigurata. Eu cel putin asa am in contract. In mod normal ei sunt obligati sa isi ofere treaba asta fara sa ceri, dar stiu din auzite ca daca nu vorbesti… nu primesti. Cred ca o problema pentru Omniasig este faptul ca ai dus masina la reprezentanta pentru reparatii, care se stie bine sunt mult mai scumpe decat alte service-uri, chiar daca este vorba de service autorizat. Iti urez bafta, cred cu convingere ca trebuie sa ne cunoastem si sa ne aparam drepturile.

  11. allianz rulz, dar sunt scumpi.in 2 sapt aveam confirmarea si masina scoasa din service.a durat ceva pana au virat banii la service si asta ca i-am batut la telefon zilnic.da am avut pe cine. acu,am paguba cu reparatie pe rca uniqa-din iulie pana sapt trecuta am sunat in continuu pt confirmare.a durat aproape 4luni…

  12. Conform contractului, masina avariata, o duci la reparat in service-ul ales de tine sau de cei de la Omniasig?

    La reprezenta piesele avariate se inlocuiesc cu piese originale, care sunt si foarte scumpe.

    1. Adi Hădean Author says:

      Asiguratorul trebuie să-ți prezinte o listă de service-uri. În Cluj, lista celor care mai lucrează cu Omniasig e tot mai scurtă (am aflat acum, de când am această problemă).

    2. Busoi Bogdan says:

      Poate ma insel, dar cred singura restrictie pe care o poate impune asiguratorul legat de service-ul unde vrei sa iti repari masina este ca aceta sa fie autorizat. Atat ! Ca service-ul refuza sa iti repare masina asigurata la Omniasig este alta poveste…

    3. Sho pe ei zi de zi! Pana se satura de tine si-ti repara masina!

      In Romania, daca n-ai pile, esti terminat!

      Bafta! Nu te lasa la ei!

    4. Eu am avut CASCO 4 ani la rand la BCR Asigurari, si am fost multumit de promptitudine singura data cand am avut nevoie de reparatii prin ei.

      Dupa ce s-au unit cu Omniasig, broker-ul meu NU mi-a mai recomandat sa continui cu ei, drept urmare am fost nevoit sa schimb, si nici acum NU sunt convins ca am ales bine.

      Am vrut initial sa aleg intre „mustacios” si „niste italieni”, care stiam eu din auzite ca ar fi super ok la evenimente (adica si in favoarea beneficiarului, nu numai al lor) dar cautand pe net m-am ingrozit de faptul ca NU mai am incredere in nimeni si nimic (aici in Romania).

      Legat de lista service-urilor „agreate” de un asigurator sau altul, am cerut-o si eu dar sigur este vax albina avand in vedere faptul ca ea NU este parte din contract (ci un excel informativ) si care pe de alta parte se poate modifica dinamic, si te poti trezi cand ai nevoie ca service-ul x care era pe lista cand ai semnat, acum nu mai e…

      Toata stima pt actiune, iti urez succes ;)

  13. Eu am la Allianz Tiriac la toate masinile, si iti recomand si tie sa treci pe ei. Chiar daca sunt mai scumpi, isi fac treaba imediat si fara emotii.

  14. Si eu am CASCO la Omniasig si nu-mi place deloc ce aflu despre ei. Din pacate nu a fost idee buna sa am masina inmatriculata pe numele meu, pentru ca din cauza varstei platesc cu varf si indesat si RCA.
    Daca te-ai decis sa iei atitudine sper ca vei cere si despagubiri pt timpul acesta in care te-au privat de masina.

  15. Hm.. imi pare tare rau.
    Din cate stiu, societatile de asigurari au service-uri preferate.. desi nu ar trebui sa mai fie valabile astfel de politici.
    Pot sa iti spun ca si noi am avut un accident in Suedia, si avand inca asigurare „made in RO” (BCR sau Allianz, nu mai stiu care), nu se pupa nicicum cu sistemul lor. Dupa 6 luni am platit noi (aripa indoita 4000 EUR – 38k SEK) si am primit banii inapoi de la asigurator – jumatate, ca atat au evaluat ei ca ar costa reparatia… asta dupa ce li s-a trimis o estimare de costuri. Au trimis banii in cont pur si simplu, fara sa intrebe sau sa anunte ceva. Acum cica sunt dati in judecata.
    Poti sa mergi sa ceri sa vb cu un director de la Omniasig, sau cineva cu putere de decizie. In afara de OPC, nu avem nicio organizatie care sa apere drepturile clientilor, persoane fizice sau juridice?

  16. Salutare Adi, salutare la voi toti.
    Acum nu vreau sa supar pe nimeni, dar uneori eu nu inteleg de ce voi, ca si clienti, dupa cate se vad si se intampla in romanica asta, mai aveti incredere e diferitele organizatii ce au menirea sa ajute?
    Serios acum .. chiar este cineva atat de naiv sa creada ca o firma de asigurari (de orice tip) strange banii ca sa te ajute in caz de nevoie?
    Este cineva care chiar crede in pensiile private, care ar trebui sa te ajute la batranete .. ca doar in fond si la urma urmei, sunt banii tai in acele conturi?
    Este cineva care intelege ceva din acele deduceri lunare, salariale: CAS, CASS, CS?

    Eu unul sunt scarbit pana peste cap de tot ce se invarte in jurul meu. M-am saturat de injectiile politice (Ponta/Base sau Base/Ponta), m-am saturat ca eu, fiind om cinstit, cu studii si cu toate taxele la zi, sa fiu luat de prost si calcat in picioare de un nimeni aflat intr-o functie de conducere, m-am saturat sa fiu sclavul altora doar pentru ca asa trebuie.
    Ce am de gand sa fac? .. sa plec cat mai departe de romania si de romanii „cinstiti” din ea.

    Scuze ca am deraiat putin .. dar asta e ceea ce simt si traiesc zilnic. Si tu Adi, tocmai ai gustat o felie din minunata prajitura numia „romania”!

    Iti urez bafta si sper sa rezolvi problema .. desi sincer sa fiu, nu vad o rezolvare care s afie in avantajul tau sau cel mult, echidistanta.

    numai bine,
    Alex.

    1. Nu stau cainii cu colacii-n coada nici in afara tarii! Aici sunt asa -zisi minunati romani. Suntem singura natie din lume, care nu ne ajutam intre noi, decat contracost! Bafta!

  17. As mai adauga ceva referitor la service-uri terte… un singur an in care nu am avut Casco la Alianz sau BCR (care erau ok cu reparatii la reprezentanta) am avut un incident – si am fost obligati sa ducem masina la un service obscur recomandat de asigurator. Reparatia a fost de mantuiala…structura de sub bara fata a fost doar indreptata, si a fost lasata cu fisuri, iar bara fata e de o alta culoare decat restul masinii). Nu zic ca reprezentantele sunt extraordinare… dar totusi e mai ok. Mentionez ca la Autoworld ni s-au furat covorasele originale (fiind iarna si avand covoare de cauciuc peste). No comment.

  18. Confirm lipsa de telefon si de fapt a oricarei metode de a contacta sau macar de a transmite un mesaj catre inspectorul de dauna.
    Eu m-am ars cu ei mult mai subtire: mi s-au furat stergatoarele cand eram in concediu. I-am sunat sa ii intreb daca este nevoie sa reclam la politie furtul pentru despagubire, au zis ca nu (as fi preferat sa nu pierd cateva ore in concediu la sectia de politie de la mama naibii). Ghici ce mi-au cerut la despagubire? Exact, dovada plangerii la politia de pe raza unde s-a intamplat furtul, adica la vreo 400km de casa.
    In cazul tau, intarzaierea reparatiei este cauzata de lipsa decontarii directe. Daca ar fi existat decontare directa intre service si asigurator, tu doar ai fi mers la service cu constatarea agentului asiguratorului, iar service-ul (care are contrat cu asiguratorul) s-ar fi apucat imediat de reparatie, urmand ca orice dauna ascunsa pe care o descopera ulterior, sa o raporteze ei direct la asigurator. Mai mult, cand masina este gata o poti lua imediat, chiar daca plata catre service mai intarzaie cateva zile (cel putin asa am patit eu cu PBN+Groupama).

    1. Daca ai CASCO la Omniasig masina se poate ridica doar in momentul in care asiguratorul-adica Omiasig a semnat si a fost de acord cu reparatiile efectuate Am avut 5 dosare. La ultimul dosar am inteles ca cei de la Omniasig nu au vrut sa schimbe aripa fata dreapta (care era bine indoita) dar cei de la VW Floresti au facut treaba buna cu indreptarea ei. Momentan am la Allianz. In momentul cand am primit de la 2 brokeri oferte cu pretul asigurarilor CASCO, cea de la OMNIASIG era cea mai scumpa. Allianz a av ut chiar un pret ok , ok si din punctul de vedere a serviciilor incluse in pret.

  19. Adi, imi pare rau sa citesc aceste randuri. Eu am CASCO la Omniasig de 4 ani si jumatate. Am avut masina sparta de 2 ori si mi-au furat roata de rezerva – schimbat butuc, indreptat si vopsit usa, inlocuit roata de rezerva, o data mi-a lovit usa stanga fata un dobitoc cu asigurare la Carpatica si am preferat sa repar pe CASCO cu regres la Carpatica si alta data mi-au desenat pe capota niste copii si a trebuit revopsita. In total cred ca am avut paguba de vreo 6000 lei. Pana acum s-au miscat destul de repede. Mai mult de o saptamana si 2 – 3 zile nu a durat pana am avut acceptul de plata ca sa-mi pot lua masina din service. Sper sa iasa totul ok pana la urma si sa nu fie nevoie de proces.

  20. Am avut asigurari pe la mai toate firmele si drept urmare,va pot spune doar de una ca a fost”jos palaria” :GENERALI
    PS:nu am avut treaba cu Allianz – am auzit ca si ei sunt OK

  21. 1. Adi, tu oricum ai o problema : ai o fata așa … Blajina si asta nu ajuta in România. Dacă nu ești pus pe scandal si vorbești calm si civilizat se considera ca ești fraier si ca merge sa fii tratat ca atare : eu’s mai tare – am si ochelari si de f multe ori fata mea de dexter nu a lucrat in prima faza pentru mine
    2. Încearcă sa promovezi cât mai mult intamplarea asta a ta pentru ca dacă măcar zece oameni renunța sa mai finanteze jegurile de companii de asigurare ca Omniasig tot e ceva.
    3. Nu contează ca CSA-ul se mișca greu : au si ei termene in proceduri si sunt nevoiți sa-si facă treaba, mai ales impulsionati de mail-uri in cc cu superiorii lor – la telefon e mult mai ușor sa-ți „dea cu flit”
    4. Insista sa fii pus in legătura telefonică cu vreun superior al agentului constatator de la asigurari iar dacă nu reusesti, direct un drum pana la sediul lor pus pe scandal. Dacă nici așa nu se rezolva, anunța-i si pe cei de la centrul din București – felicitări ca ai trimis mail celor de la Viena Insurance
    5. Nu acceptati niciodată service-ul agreat de ei – cereti si asigurati-va ca primiti lista de service-uri cu care au decontare directa

    Ca si nota de final, pentru cei care isi permit, faceți-va Asigurari la cei bine cotati : Allianz, Generali (eu la ei am si m-au convins sa le fiu client fidel după o întâmplare in care am avut nevoie de Casco; acum am Casco, RCA, asigurările locuințelor la ei.
    Îți urez mult succes in rezolvarea problemei si la mediatizarea cât mai buna a acestei întâmplări

  22. Apreciez ca nu te lasi si ca protestezi. Doar cand mai multi oameni vor face ca tine se va misca ceva in tara asta. Nu firma mama are vina ci omul care lucreaza in numele ei. Parca vad ca undeva ceva se va misca si vor veni scuze si telefoane de impacare de vreun sefutz mai istet. Sa nu cedezi, sa cada capete, pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti. Ei sunt in serviciul nostru a celui care platim, nu invers. Regret incidentul, felicitari pentru atitudine.

    1. Dar,
      mai multi oameni DEJA protesteaza, asa cum a facut si Adi! Ce i s-a intamplat lui mi s-a intamplat si mie, m-am lovit de aceeasi nesimtire, lipsa de raspuns, boboti si amanare la fel ca si el si….. firesc, m-am enervat si actionat ca atare!
      In faza 1 am dat un mail catre toate adresele de mail de la UNIQ pe care le-am gasit. Apoi am FWD acest e-mail catre CSA. In 5 zile, dupa o perioada de 3 luni de amanari, mi-au rezolvat dosarul.
      Deci, tot mai multi romani reactioneaza!

  23. Adi, mi-a plăcut comentariul unui domn care a făcut remarca deplasată că tu „ai o faţă blajnă”. Eu unul sunt pare-se la fel ca tine, fiindcă am avut atâtea frecături cu asigurările, că mi s-a lehamisit. Defectul este că societăţile astea traiesc din asigurările obligatorii. Dacă ar dispărea obligativitatea, să vezi cum s-ar dezvolta mediul concurenţial, cum s-ar da pe brazdă şi ar lucra prâsnel ca să convingă clienţii. Dar aşa, îi doare în asigurare, fiindcă omul vrea nu vrea, trebuie să îşi asigure maşina, casa, orice bun cumpărat prin credit. Asigurările şi băncile sunt de fapt o plagă, adică au devenit o plagă. Cine are clădiri mai majestoase decât ei, biroctică mai strălucitoare şi mai performantă, salarii şi facilităţi pentru angajaţi mai tentante? Poate doar parlamentul…

  24. Buna, fiind un patit cu asigurarile Astra si Omniasig (avand si tata inspector daune la o societate destul de mare) iti pot spune ce drepturi ai:
    – poti schimba service-ul (ceea ce iti recomand) apoi sa ii notifici pe cei de la omniasig (nu esti obligat sa lucrezi cu service-urile agreate de ei), dar e recomandabil sa lucrezi cu service cu decontare directa de catre omniasig
    – nu e nici o pb dc astia trimit devizul pe ce se vede, pt ca mai apoi tu nu vei face cererea de despagubire, ci cerere de reconstatare dauna pt defectele care vor fi gasite mai apoi. Inspectorul este obligat sa faca reconstatare (in persoana sau prin intermediul imaginilor trimise de service – asta e motivul pt care iti recomand sa schimbi service-ul).
    – in dosarul de dauna sa atasezi si factura transportului masinii pe platforma
    – orice comunicare cu service sau cu omniasig fa-o prin depunere cerere in registratura (semnatura + stampila ca a fost luata in evidenta), sau prin prioripost cu confirmare de primire
    – traim in Romania si de aceea asa cum te freaca ei pe tine, freaca-i si tu pe ei cu reclamatii CSA
    Cam atat imi vine in minte acum.
    Succes.

  25. Foarte bine faci.Ma bucur cand luam atitudine fata de astfel de situatii..Ne iau peste picior….

  26. In nici un caz nu am vrut sa jignesc cu „blajin”. M-am regasit total in descrierea lui Adi ;)

  27. imi pare rau ca treceti prin asa ceva…noi am renuntat la casco din cauza ca cele scrise marunt si cu limba de lemn in contract ne-au aratat clar ca esti pe cont propriu in foarte multe cauze…prefer sa pun banii la ciorap si daca am ghinion mi-o repar singura (mult mai bine decat in service-urile de firma unde te lovesti de alte multe probleme(inclusiv furt de piese originale))

  28. Anul trecut am fost lovit de un străinez, din Jermania tipu’. Am făcut toţi paşii, pe care i-ai făcut şi tu de altfel, iar cei de la service mi-au spus că nu îmi repară maşina până când nu au banii în cont. I-am întrebat cât durează până vin banii, iar răspunsul a fost sec: câteva luni. A trebuit să plătesc eu reparaţia şi să-mi recuperez banii după alea câteva luni. După 3 luni am avut banii, deoarece se termina anul şi probabil nemţoteii nu au vrut să închidă cu datorii, plus că era o sumă destul de mică.

    Am mai avut un astfel de caz cu o altă maşină. Acum 2 ani. 2 luni jumate a stat maşina în service. Cazurile nu au legătură cu Omniasig, dar se pare că toţi aigurătorii fac la fel.

  29. Buna dimineata.
    Din pacate secretul, dar nu il mai spuneti la nimeni, este ca majoritatea asiguratorilor(mai ales CASCO) fac la fel!
    Daca e aproape de dauna totala poti sta si 3-5 ani plus ca ei trag spre reparatie si te trezesti cu o masina in care poti muri oricand!

  30. Un sistem urat si anevoios, intr-adevar. Insa, nu pot sa nu-mi exprim respectul pentru cineva care face ceva pentru demnitatea lui! Jos palaria si iti tin pumnii!

  31. Popularizati cu forta in online problema, va asigur ca ii doare mai tare decat plangerea la CSA ;)

  32. Conteaza prea mult peste ce fel de oameni dai, ‘inspectori de daune’… Eu am avut CASCO la Groupama, pe masina noua. M-am rasturnat cu masina si a fost dauna totala, iar omul de la groupama s-a comportat exemplar, iar in doua saptamani eram cu banii in cont, pentru dauna totala. Si-a facut excelent treaba, a urmarit cu atentie tot ce era legat de acest caz. La vreo 3 luni, un prieten a avut un accident asemanator si CASCO tot la groupama, iar eu il asiguram ca totul e bine. Dupa vreo patru luni, a reusit sa obtina reparatia masinii, dupa multe drumuri, reclamatii si amenintari…
    Asadar, conteaza foarte mult omul cu care lucrezi si mai apoi firma de asigurari. Totusi, daca spui ca ai sunat la centru si te-au tratat cu spatele, atunci e o problema serioasa si cu firma:).

    1. Eu am avut un incident in 2011, aveam CASCO de la Groupama, am fost la constatari la ei – de fapt aveau biroul chiar in sediul unui service de pe langa Bucuresti, si a mers foarte bine si rapid totul, intr-o saptamana a fost reparata. Dar cred ca e posibil sa fi avut noroc, insa s-au purtat ok si momentan ii recomand.

  33. imi pare rau de problema ta. poti sa incerci sa iti faci urmatoarea polita casco la GARANTA ASIGURARI. e o firma mica (comparativ cu omniasig) dar platesc la timp toate daunele. si au sediul pe str traian nr. 21. bafta in continuare

  34. Buna! Uite, eu am lucrat la daune si vreau sa spun ca esti foarte indreptatit sa faci toate demersurile pentru a-i scutura pe cei de la Omniasig, incepand cu inspectorul de daune (pe ala l-as si bate, daca nu ar fi ilegal). Primul lucru cand ai dauna, te prezinti cu masina pentru constatare, nenea ala iti fotgrafiaza masina si noteaza daunele vizibile, le trece intr-un formular pe care il trimite la service (in ziua aia, sau cel mult in 24 de ore, nu cand vrea el). Cei de la service iau seama de ce scrie in constatare, desfac masina si trimit un reply lu’ nenea inspectoru’ daca exista ceva de reparat si pe dedesubt. Din nou, el da pe mail OK-ul pentru inceperea reparatiei. Mecanicii purced la munca, iar de la birouri de la service iese si devizul, trimis (evident) pe mailul daunasului care nu raspunde la mailuri. Verifica devizul, il aproba (cu modificari daca e cazul, treaba lor), trimite dosarul spre aprobare la superiorii de pe economic/juridic/daune. Ajungem si la partea interesanta. Se da acceptul de plata. In tot timpul asta, cat tie ti se invarteau actele in dosarul de dauna, masina era reparata. O data cu acceptul de plata dat, ai dreptul sa scoti masina din service si sa plec victorios si multumit acasa. Toata chestia asta nu are de ce sa dureze mai mult de doua saptamani (considerand ca poate trebuie comandate ceva piese noi sau mai stiu eu ce). Si de-aici incolo, cu dosarul dat la plata, pe tine deja nu are de ce sa te intereseze daca asiguratorul si-a platit datoria catre service. Insa ce ai povestit tu, e clasicul model HORROR de dauna, cu personaj principal un inspector de dauna care se poarta de parca ar plati daunele din propriul buzunar sau (mai rau) se poarta de parca toti soferii care isi lovesc/zgarie masinile sunt vinovati de frauda. Am intalnit si eu dintr-astia si sincer, nu fac nici o cinste tagmei.

  35. Salut,
    Din text reiese ca incerci sa rezolvi problema normal, la telefon, cu bun simt. Nu am experienta cu CASCO dar dupa cateva daune pe RCA am inteles ca:
    -e bine sa-l cunosti personal pe cel care-ti face asigurarea (astia se stiu intre ei indiferent de firma, se suna, isi pun pile etc)
    -la telefon nu rezolvi mare lucru in domeniul asta, ca sa nu mai zic de mail
    -e buna o oarecare agresivitate in relatia cu cei de la daune. Astia sunt chititi sa nu plateasca (e task de serviciu) asa ca din start trebuie luati pe sus
    -nu am gasit bunavoita la plata daunelor la nicio firma…e o negociere ca la piata asa ca recomand obraz gros

  36. Eu am doar un comment legat de „ai mers degeaba la CSA”, „fara pile nu faci nimic”, „hai sa emigram” etc.. Pe langa pedeapsa din online, este nevoie si de CSA. Iar eu nu vad de ce sa n-am incredere in CSA sau de ce sa nu pornesc prin a avea incredere – toate contactele mele in Cluj cu DSV, Primarie, etc. au avut final placut. Adica aceste institutii mi-au rezolvat problemele. Si daca nu facem nimic sau nu incercam nimic, Omniasig si cei ca ei vo fisiguri ca pot continua in acest fel. Deci spor la treaba.

  37. Pai pune si tu o copie dupa un act, ceva, sa vedem ca e pe buna si ca nu scrii pt concurenta, nu?

    1. Adi Hădean Author says:

      serios?

    2. Clar! Ce a zis omu’? Mai fac pe langa treaba cu gatitul si niste asigurari! Si o pun pe blogul cu de-ale gurii ca merg impreuna! … (era o ironie in caz ca nu te-ai prins)

    3. Poate vrei sa vina si cu dosarul de la militie, nu? Lucrezi cumva la Omniasig, Sandman?

      Adi, de cand gatesti tu bre pentru firma de asigurari Asigurarea Tigidim, hai? Ia zi repede, vrei sa faci saraca firma de asigurari de cacao pe aici pe la tine pe blog… nu ti-e rusine? :))))

  38. Patit si eu cu Omniasig. Tot vreo luna. 2 saptamani era plecat directorul la un training. Ca atare probabil s-a suspendat activitatea. Mizerabil.

  39. Eu cu astia am avut alta interactiune. Plateam la ei casco si m-am dus sa imi fac si RCA, crezand ca poate dau o reducere. La masina din 2008 (cumparata de noua), motor de 1.4 ei imi cereau 11 milioane, in 2010 (cand nu avea nici 8000 km facuti).

    1. Nu are nici o legatura nr de km facuti la asigurarea RCA. Eventual ai sub 30 de ani sau in anii anterior ai facut daune.

  40. si eu am patit ceva asemanator cu BCR asigurari. Masina mea a fost accidentata de cineva care avea asigurare la ei , nu a fost vina mea. Am dus masina la service autorizat Fiat unde dupa reparatii au tinut-o aproape 2 luni pt ca cei de la BCR nu isi dadeau acordul sa plateasca. Toti minteau si service-ul ma trimitea la asigurator iar acesta la service..e foarte frustrant, te inteleg prin ce treci.
    Trebuie mers pana in panzele albe si sunat la toata lumea si intr-un final se rezolva, doar cu multi nervi si timp pierdut …si bani evident.
    Succes

  41. Adi, si altii sunt la fel, eu am la BCR asigurari, cu full Casco, si am avut doua incidente:unul cand a venit o trupa de la Apa Nova si mi-au indoit numarul si bara din fata pentru ca au curatat noroiul din parcare (evident, nu au anuntat inainte ca vin si sa spuna prostilor sa mute masinile), m-am trezit cu bara fata zgariata bine si numarul indoit si ferfenitit pe jos, langa masina, plasticul rupt, ma rog, tot tacamul! Am sunat=o pe doamna de la asigurari, care imi spune cu nonsalanta:” Ia si tu un ciocanel si indreapta frumusel placuta si mergi apoi in Cora si iti cumperi un cadru de plastic, e vreo 10 lei maxim! Nu pot sa iti fac raport de reparatie pentru atata lucru!” :)) A doua oara ies din Mall si gasesc aripa dreapta spate zgariata, masina mea fiind parcata cu fundul in strada, deci clar cineva ma harsise bine cand a iesit din lotul vecin. Nu era indoita tabla, era necesar un polish foarte bine executat, adica specializat. Ma rog, ce mai tura-vura, stiti povestea, nu vazuse nimeni, sun maimuta care face artrita cand completeaza formulare si imi spune tacticoasa, sorbind din frappe si dand like-uri pe fb: „aaa, complicat, pai daca faci raport, e problema, ca intra in reparatie abia intr-o luna si nu stiu cat de mare a zgarietura, dar sigur iti schimba toata aripa…” Eu:” femeie, esti tampita sau te faci? uita-te la poze ca ti le-am trimis pe mail. Cum sa imi schimbe aripa? nu a intrat tramvaiul in mine, este un mic polish, atat. Nu vreau sa rezolv eu in parcare, ca tiganii, stiu si eu sa dau cu carpita sa iau zgarietura, dar nu imi face nici o placere sa imi scoateti ochii dupa aia ca am facut vreo operatiune neautorizata de voi si sa ma mai trezesc cu cine stie ce reprosuri (a se citi penalitati)!” Ea: „Pai da, ti-o face polish, dar duci masina la ei, ei o fac cand au timp, ca si ei sunt foarte ocupati, si apoi sa stii ca o sa iti creasca polita!!! se considera ca masina a fost implicata intr-un accident si ii scade automat valoarea, indiferent daca a fost sau nu vina Dvs.!” Am ramas paf, adica vina mea sau nu, tot prostul plateste mai mult si mai abitir!

  42. Asigurarea ai facut-o direct la Omniasig, sau printr-un broker?
    Eu doar prin broker imi fac asigurarile (de la viata pana la masina, casa, masa) tocmai pentru a avea cu cine discuta.
    Te sfatuiesc, daca nu ai facut asa, sa iti alegi unul. Daca vrei, ti-l recomand cu drag si incredere pe al meu.
    Am intampinat o problema asemanatoare cu a ta, am vorbit cu brokerul si el s-a ocupat de tot.

    Daca vrei pot sa vorbesc si de problema ta… cine stie, poate te poate ajuta.

    Spune ce si cum, stii cum ma poti contacta.

    BAFTA!

  43. despre Omniasig se stie de ani de zile ca-ti recuperezi foarte greu banii de la ei, ma mira ca nu ai intrebat pe cineva mai avizat si ca nu ai frunzarit .ro-ul sa vezi cat de greu se lucreaza cu ei.

    Imi pare rau sa aud ca esti patit cu ei, dar o documentatie mai riguroasa, asa cum probabil ai facut cand ai luat masina te-ar fi scutit de bataia de cap.

    Din pacate si ei avocatii lor, care sunt specializati pe micile scapari din contract, care iti va ingreuna putin procesul de reparare a masinii. Faptul ca esti mai cunoscut te va ajuta putin, dar nu ft mult, deh sistemul lor rigid.

    PS vezi ca e Nissan Qashqai nu Quashqai :)

  44. BRAVO!!! Ar trebui sa faca toata lumea acelasi lucru. Iti doresc mult noroc spre rezolvarea problemei.

  45. Eu cred ca vina e impartita.
    am avut Casco la Omniasig si nu am avut nici o problema la nici una dintre cele 3 daune.

    1. Nissan e de vina ca nu ti-au facut o constatare clara
    Fara o evaluare clara cum sa-ti aprobe asiguratorul ceva?
    Evaluarea cred ca se poate deconta prin polita…
    2. Eu as fi mers la Nissan ”mai sus” si le spuneam ca merg la Audi sa o repar daca nu se misca.Cum adica ”nu pot să facă un deviz fără acordul asiguratorului”. Nu-i treaba lor daca platesti sau tu devizul e o hartie care spune cat costa reparatia…
    3.Cu evaluarea de la ei Omniasigul se misca si tu aveai masina in garajul tau.

    Eu asa am facut, e drept la Toyota si nu am avut nici o problema. Am avut si dauna totala si am iesit super bine….

  46. Sunt in aceeasi situatie ca tine, masina pe firma asigurata rca/casco la omniasig. Dar, de fiecare data cand am avut vreo problema, mi-a fost rezolvata in maxim doua zile dupa finalizarea reparatiilor in service.
    Acum, as zice ca a fost o exceptie, dar am avut cateva incidente in trafic si chiar mi-au rezolvat toate problemele.
    Partea cu service-ul mi se pare dubioasa. Adica, cei la VW nu m-au pus sa semnez nimic, le-am dat doar hartiile de la casco, nr dosarului, etc, si de acolo-n colo au rezolvat ce aveau de rezolvat. Nu s-au sfiit s-o urce pe elevator s-o verifice, dimpotriva. Aveam, de obicei, o evaluarea in cateva ore de cand o lasam in service fara sa fie un accept de plata.
    Din cate mi s-a explicat (nu stiu daca e vorba de toate service-urile/toate firmele de asigurari) lucrurile merg cam asa : service-ul evalueaza dauna si trimit deviz-ul pt acceptare la asigurator si incep reparatiile. Daca exista vreo piesa ascunsa afectata, se fac ceva cereri de piese in plus, ce-o fi. Alea care nu s-au vazut de la inceput. Si se accepta de asigurator.
    Cat despre lichidatori, gigeii respectivi care raspund (sau nu) la mail-uri. I-am trimis un mail, doua dnului care se ocupa de dosarul meu dupa care am renuntat, m-am dus in service sa iau deviz-ul si m-am dus personal la sediul omniasig (candva era undeva langa gara) sa-mi verifice dosarul si sa mi-l stampileze in fata, dupa care m-am intors cu devizul stampilat la reprezentanta sa-mi iau masina.
    Poate au parte de vina si cei de la service… ?
    Oricum ar fi, bafta si sa-ti iei masina cat mai repede :)

  47. Bravo !!! Sa ceri si desfasurator la telefoane sa poti demonstra si cat ai pierdut vremea dupa ce platesti asigurarea degeaba …

  48. iti pierzi timpu incercand sa rezolvi pe cale amiabila problemele cu asiguratorii. cheama in judecata pe omniasig si in solidar service-ul nissan. intre timp inchiriaza-ti un autoturism sa ai cu ce te deplasa. la dosar vei trece si aceste cheltuieli. sunt usor de justificat si se accepta de catre instanta. o sa dureze ceva timp tot procesul dar daca iti iei avocat nu trebuie sa-ti bati capul. Intre timp iti faci programu zilnic cu masina inchiriata. Din experienta iti spun ca vei avea castig de cauza

  49. Desigur, astfel de spete reprezinta una din cauzele majore ale distantarii multora de acest sector financiar, conceput, de fapt, in folosul clientului.
    Cum reclama negativa se propaga mult mai repede decat cea pozitiva, este usor sa se ajunga si la afectarea intregii branse.
    Intrucat exista si companii care au mai putine astfel de reclamatii, poate, indicat era inainte de a alege asiguratorul, sa fi luat in calcul, alte elemente decat un eventual pret tentant, ca de exemplu:
    – numarul de reclamatii pe care-l afiseaza OBLIGATORIU orice companie de asigurari pe site-ul ei – varianta evidenta;
    – parerea altor fosti clienti ai unei companii – daca este sa facem trimitere la propagarea negativa usoara, despre care faceam referire.
    Mult succes in reusita!

  50. simonacosima says:

    Adi, sfatul meu este ca pe viitor sa lucrezi cu un broker de asigurari. Vad ca ai mai primit acelasi sfat, ai incredere! Brokerul cunoaste toti asiguratorii si poate sa-ti recomande cea mai buna oferta incluzand nu doar pretul ci si termenul de decontare a reparatiilor.

  51. Bravo!!!!! Vocea ta va fi auzita mai mult decat a noastra. Si eu am aproape aceeasi poveste. Te felicit ca lupti. Tu, fiind o persoana vizibila, un om de presa, o persoana publica, poti face diferenta. Si eu am luptat si am facut scandal si mi-am rezolvat partial problema (tot Omniasig) dar dupa mine au facut la fel. Dupa tine poate poate vor lua atitudine o vreme macar.

  52. Capul sus, eu am patit cam asa de grave cu generali. Sunt niste sconcsi. Mare grija si cu allianz ca sunt buni dar cand nu au chef nici astia nu raspund la mailuri, telefoane.. Etc. te sustinem imptriva lui omniasig!! Ai dreptate

  53. Salut

    Te inteleg perfect si stiu ca asa fac. Am dosare cu ei de luni bune. Mai nou deschizi dosarul intr-un oras si acest dosar este pasat unui lichidator din alta zona a tarii ca sa nu poti „face presiuni” sa fii despagubit corect.
    Eu ma ocup de treburi de astea de cativa ani buni.
    Daca vrei contacteaza-ma si voi incerca sa te ajut.
    La fel si altii care intampina probleme in a fi tratati corect de orice firma de asigurare.
    In curand deschid infodaune.ro, portal care se va ocupa doar de recuperarea despagubirilor de la firmele de asigurari.

    Numai bine

  54. Noi am lovit masina din cauza ca a iesit o tanara desteapta din parcare , fix in strada, si nu a acordat prioritate. Dupa care i-a raspuns prietenului meu (care conducea) ca ea avea prioritate (probabil de maimuta..).

    De abia a dat actele (si pentru asta a fost nevoie sa chemam politia si sa declaram accidentul – timp in care ea isi repara masina acolo in parcare fiindca se strambase aripa si roata era inclinata spre interior).
    Dupa aceea s-a mai calmat si au facut amiabila ca sa nu ii ia permisul magaritei. Desi daca era dupa mine… la ce tupeu a avut cu prioritatea ei..

    Asta s-a intamplat prin mai anul acesta. Specific si faptul ca ea era din bulgaria, si asiguratorul echivalent din romania era .. of cource, Vienna insurance group (sau facea parte.. nu mai stiu sigur..).

    Am avut nu stiu cate discutii cu cei de la service si de la asigurari. Au facut devizul destul de repede.. in vreo 3 saptamani, dar pana si-au dat acordul ca platesc, si stai ca nu ai semnat aici.. si stai ca tre’ sa o luam de la capat ca am sarit peste pasul 7… in fine.

    Acum 3 saptamani am reusit sa luam masina reparata. So good luck with that.

    ps. nu am vrut sa te intristez :)

  55. Adi, sa ne postezi updates despre eventualul raspuns al manageritei din Austria si la fel de la CSA.

    In general, fandositii astia se bazeaza pe principiul ca daca ei tac destul, tu te vei plictisi si toata povestea se uita.

    Merita sa infiintezi un precedent.

  56. e ok. si la Astra e la fel. Pana nu m-am dus la ei in sediu si am inceput sa tip ca un nebun, la toata lumea, n-am rezolvat nimic.

    dupa tura de tipat am rezolvat in 5 minute. mi-a luat aproximativ 3 saptamani sa-mi fac acest curaj. :)

  57. Naspha treaba! si eu am pait cu cei de la CITY INSURANCE, ma palit cineva, practic mi-a sters toata aprtea st, cu usa sofer indoita(de inlocuit)janta dr, pivot dr, mi-a stat amsina 1 luna in service la Tehnica Noua in Sibiu + inca o luna de umblat dupa despagubire anvelopa dr ca era piscat balonul, rectificat oglinda st., curatat parbrize si geamuri st de vopsea…daca il puneam pe nepotelul de 3 ani sa o vopseasca a dracului daca nu iesea mai bine!! intr-un final e facuta masina….acuam sa vad cand si cum despagubesc factura de inchiriere auto (2000 ron) ptr ca pe timpul cat a stat in service a trebuit sa muncesc cu alta masina, bineinteles inchiriata….
    Asadar feritiva de Tehnica Noua din Sibiu si de City Insurance, ca sa nu mai zic ca au un inspector de tot c.c.tul care nus tie sa vb si nu stie cu cine vb si despre cine vb( vorbea cu mine de rau un service concurent, nestiind legatura dinter mine si patronul acelui service)
    sper sa-ti scoti masina cat mai repede si posteaza noutatile! sa ia bafta!

  58. am crezut ca doar la RCA fac pe timpitii….Si eu sunt patita, cu 3 luni in urma am lovit pe cineva, ne-am inteles amiabil, dar „surpriza’….cei de la Omniasig au trimis dosarul la anti frauda, acuzandu-ne ca ne-am inteles noi doi sa-i pagubim pe ei. A trebuit sa merg in fata unui nene (care probabil candva a lucrat la SRI) sa sa raspund la niste intrebari stupide…m-am simtit ca si cum as fi fost ultimul criminal, o taratura care se ocupa de smecherii. Din nefericire dosarul nu are nici acum un raspuns…..

  59. bravo, excelent articol. Dacă te intâlnești cu vreun manager de la ei, până la urmă și o eventuală ofertă să lași totul baltă nu te tentează spune-i că ai pornit deja un curent și în viitor lumea știe ce are de făcut.

    Apropo, cât te-a costat reclama pe Facebook ?

    1. Adi Hădean Author says:

      am ales un reach măricel. cam 40 de euro.

  60. Macar aici oamenii au reactionat mai bine. La campania uraste au incercat sa ne arate ca noi am fost prosti si nu am inteles.

    Oricum, cred ca Omniasig au realziat cat de descoperiti sunt pe partea de Social Media si ce rau i-a usturat lipsa de preocupare pentru facebook, Twitter si blogosfera.

    1. Adi Hădean Author says:

      posibil:)

  61. Ciprian Foghis says:

    My friend.. Faza cu Omniasig-ul a avut intoarcerea asta nesperata din cauza mailului tau catre doamna Nolan. Iti spun eu. Am experienta intr-o corporatie de aproape 11 ani. De aceea te-a contactat PR manager-ul si de aceea presedintele insusi vrea sa te intalneasca. Sunt tare curios daca vine el la Cluj sa te vada sau te cheama la Bucuresti. Seara faina. Astept sa vad daca am dreptate..

  62. Ciprian Foghis says:

    Pe de alta parte cred ca si social media a avut un impact semnificativ la ce s-a intamplat. E imposibil sa nu aibe un efect puternic la cati oameni au sheruit, citit, etc. Poate in timpul intalnirii cu dl presedinte ai putea sa afli ce i-a determinat sa miste asa rapid lucrurile.

    1. Adi Hădean Author says:

      dacă vine, îl întreb:)

  63. Experientele mele cu Groupama(anterior BT Asigurari) au fost fara probleme Si am Casco de 10 ani. Parerea mea e ca si Service Nissan e de vina in povestea cu defecte ascunse. La mine dupa o reparatie Ampla la partea din fata la care mi-a fost schimbata fulia la compresorul de aer conditionat am constatat ca e dus si compresorul. Am descoperit asta la vreo 3 luni cand a dat caldura (am luat masina din service in februarie) dar a fost sesizat agentul de daune si l-a schimbat fara discutii. Fusese o discutie in timpul reparatiei ca pare neatins si poate am scapat doar cu fulia dar cand am luat masina nu am verificat. La defectele ascunse cheama service-ul agentul si esti chemat sa semnezi constatarea. Masina mea e veche dar nu au comentat ca vreau sa merg la reprezentanta. O data cand m-au intrebat unde vreau sa merg la reparat l-am pus sa imi propuna el si intradevar nu m-a trimis la reprezentanta. Pana acum omniasigul il aveam pe lista cu „frecventabili” asa ca iti multumesc pentru postare.Ca incurajare iti spun ca puteai sa o patesti mai rau daca erai la Euroins. Scria cineva de dosar trimis la antifrauda. E procedura normala de a trage de timp la asiguratorii tepari. Service-urile ce lucreaza cu teparii o incaseaza si mai rau iar CSA doarme in papuci.

  64. Din pacate si eu am avut ghinionul sa am o dauna pe polita de locuinta la ei.Timp de 2 luni am asteptat degeaba sa ma anunte cineva ce se intampla cu dosarul meu,apoi inca 2 luni a durat pana am reusit sa iau legatura cu persoana care se ocupa de dosar.La telefoanele fixe nu raspundea nimeni de dimineata pana seara,tel.mobil nu avea insp.de dauna,noroc ca am cunoscut pe cineva care lucra la Omniasig si mi-a facut rost de adresa de email a inspectorului si doar asa am reusit sa comunic cu el.Apoi dupa mai multe amenintari (rabdarea mea ajunsese la limita),a mai trecut inca o luna cerandu-mi acte peste acte,cu toate ca le trimisesem de cateva ori si in sfarsit am reusit sa-mi recuperez o parte din dauna.Deci totul a durat 5 luni.
    Rusine.

  65. Domnule Hadean felicitari pt. tenacitatea dv. si va doresc sa rezistati pana la sfarsit depasind si calitatea lucrarii in service! In plus este exceptional ca a-ti facut public problema dv. . Magariile societatilor de asigurare sunt colosale si cetateanul este umilit si plimbat doar se lasa pagubas! Continuati si nu catedti la pace cu reprezentantii Societatii care vor musamalizare! Astept noutatile , la fel ca toti ceilalti!

  66. Re: update 2 & 3

    Sincer, imi pare rau ca firme cu renume in Romania inca au impresia ca pot face legea si ca te iau de fraier. O firma mica, deh, merge, ca azi e, maine nu mai e. Dar daca tu ca si firma mare care ti la renume iti permiti sa ai in subordine asemenea gunoaie, inseamna ca nici tu nu esti mai presus.
    Civilizatia, imi pare rau sa o spun, se face cu bata! Da, aia care o pui pe spatele animalelor sa traga in jug. La fel au facut-o si austriecii, si nemtii si orice popor cu care ne comparam cand vrem sa scoatem nivelul de civilizatie in evidenta. Si trebuie sa stim toti de frica, altfel nu vom putea sa facem nimic.

    Oricum, bafta! Sper sa fie o lectie pentru toti furnizorii de servicii! Si nu numai!

  67. Sunt nedumerita, inspectorul de daune de la Omniasig trebuia sa se ocupe, sa-ti dea avizul de reparatie tu doar sa-l semnezi si sa-ti repare si masina, cred ca ai avut ghinion, insa pe de alta parte stiam ca Omniasig sunt neseriosi, incearca Alliantz, Uniqa. Cat despre legi si altele ce sa mai vorbim, pe mine m-a lovit „un baiat de dupa bloc „care avea asig. falsa (masina adusa din Franta) ma rog nu mai aveam casco, mi-am platit singura, inspectorul de daune mi-a trimis dosarul la BAAR( biroul asig. auto).Astept sa vad ce-mi rezolva. Ma mai ocup de asigurari, te sfatuiesc, schimba firma asiguratoare. In Ploiesti inspectorii de daune sunt oameni seriosi, ce am intalnit eu. De la anul vor sa schimbe legea, cel putin la RCA, fiecare client isi repara masina pe societatea la care are RCA si apoi isi regleaza societatile intre ele sumele, dar sa vezi preturi atunci.Cu avocat te tarai, daca vrei iti dau adresa BAAR si toate actele pe care trebuie sa le trimiti,insa tot asa dureaza ceva timp.Pe oricare cale mergi o sa-ti recuperezi banii insa iti ia timp. Fa-ti prin broker asigurarea, el este primul pe care-l suni iar el are un inspector daune cu care lucreaza. Succes!

  68. da, cel ami bine sa-ti faci al broker. ei au relatii mult mai stranse cu asiguratorii si firmele de asigurari nu prea fac nazuri al brokeri ptr ca brokerul poate sa zica de maine nu mai fac la tine si atunci el pierde, 99% brokerii fac mai multe asigurari decat firmele in sine, restul e de inteles!;)

  69. OK, la tine a functionat, ai avut la indemana instrumentele necesare sa pui presiune pe ei. Dar eu cum fac in situatia urmatoare?

    Masina lovita de unul care iesea din parcare, cu spatele, fara sa se asigure. Amiabila, cu RCA la Astra. Masina dusa in service-ul recomandat de Astra, cu acord de reparatie a celor 2 usi lovite. In service au desfacut masina (fara sa mai ceara acordul cuiva) si au constatat ca cel putin una dintre usi trebuie schimbata. Au anuntat asiguratorul iar acesta a refuzat sa plateasca (cel putin asa zic de la service). Cum nici proprietarul nu are de gand sa plateasca, masina sta parcata in service de o luna (cu usa desfacuta, deci nu ai cum sa o duci la alt service). Tot o luna s-a facut si de la reclamatia la Comisia de Asigurari – niciun raspuns.

    Nu am blog, nu am putere in online. Nu am bani de dat in judecata. Cum fac sa obtin si eu rezultatul tau?

    1. Adi Hădean Author says:

      Mergi la ANPC. Dacă mașina e pe persoană fizică.

    2. Nu stiu daca functioneaza ANPC. E vorba de RCA, nu Casco.

  70. Suprprinzator sau nu Omniasig se poarta la fel si in cazul altor tipuri de aigurari: asigurarea locuintei…nu ai vrea sa stii cat tam-tam s-a facut pt.reparatia unei banale tevi de scugere stricate din care timp de 6 luni apa s-a infiltrat in peretii bucatariei mele….
    Reparatia a costat 250lei si am platit. Tot la ei am si RCA-ul si CASCO si fi sigura ca renunt la ei.

  71. Acum 3 ani, intr-o „minunata” noapte de martie pe la ora 2, a sunat politia din cartier la interfon si ne-au anuntat cu un „racnet” la acel aparat „sunteti familia cutarescu, na haidati fuguta jos ca cineva v-a spart geamutile laterale ale masinii”.
    Au sosit si cei de la criminalistica, ne-au pus 1 milion + 1 intrebari despre dusmani, neintelegeri cu vecinii, etc, pana la 5,30 dimineata.
    Cei de la asigurari (CASCO) ne-au transmis ca pentru atata lucru, ari fi mai bine sa ne reparam singuri, ca altfel in anul urmator „daca avem un eveniment cu masina” pierdem reducerea de 10 % si in plus va fi mai mare cu 20 %, se mai scade si vechimea masinii , plue altele si abia daca primim un 15 % din valoarea reparatiei ,din cauza „evenimentului”.
    Da ce, suntem nebuni sa ne avariem singuri masinile.
    Sa dea Doamne – Doamne sa nu mai ai asemenea „evenimente” cum le numesc cei de la asigurari !

  72. In Onesti cineva care a aptit la fel, a dus masina avariata in fata agentiei de asigurari si a lasat-o acolo cu afise pe ea pe post de antireclama.

  73. Lucrez intr-un service si pot sa va spun urmatoarele : Omniasig a fuzionat anul acesta cu BCR Asigurari, fuziune care este inca in lucru din cate stiu, cu implementari de programe si mai ales schimbari de oameni! Pana la acest punct, au fost ok, dar dupa… prapad ! Masini fara acord de a intra in reparatie, nedat de luni de zile, apoi dupa reparatie trebuie sa dea accept de plata, care si aici la dosarele din urma nu apar nici in ziua de azi … toate aceste informatii se introduc de catre service intr-o platforma online si cineva trebuie sa raspunda pe mail. Numai ca nu se mai intampla asta. Am observat totusi ca in ultimul timp au inceput sa mai miste ceva.
    De ce nu se apuca service-ul de lucrare ? Tocmai pentru restantele acumulate la asiguratori si pentru modul incert de lucru cu acestia. Absolut toate service-urile din tara au bani blocati la asigurari, in special Astra si Omniasig.
    Asiguratori fara probleme sunt : Generali, Allianz, GroupAma, Uniqa.
    Inteleg ca ceva s-a miscat la dvs., sper sa se fi terminat aici, dar incercati sa urmariti si cat de repede va da acceptul de plata, la finalziarea reparatie ! S-ar putea ca service-ul sa nu va elibereze masina pana la acest accept ! ;-)
    Succes !

  74. data viitoare nu mai alege nissan cauta un atelier mic si cu toate utilitatile reprezentanta practica o manopera foarte mare ,intr un final toti sunt niste hoti .

  75. Eu am avut 5 ani Casco la ei cat a fost masina pe leasing si s-au comportat exemplar. Todeauna au fost draguti, au venit inclusiv special pentru mine la service-ul dorit la constatari si au platit la timp, in afara de o dauna care s-a prescris (vina mea ca nu am mers la timp). In total am avut 14 dosare de daune (nici unul foarte mare, dar reparate la preturi de reprezentanta).

  76. trebuie sa ii dai in judecata si sa ii ataci pentru frauda!…in acelasi timp mergi si la protectia consumatorului!….depune peste tot si i-a legatura si cu altii care au patit la fel via net/ comentarii!!!!!unde-s multi puterea creste!…si depuneti plangere impreuna!….numai asa puteti schimba lucrurile!…afara nu se intampla asa pentru ca se grupeaza cu totii si fac actiune in justitie cand astfel de cazuri apar!!!!…numai la noi se intampla asa pentru ca merge!…marea majoritate cand au un accident platesc din buzunar ori ca sa isi recupereze repede masina ori ca sa nu plateasca mai mult asigurarea pe urma pri putr si simplu pentru ca nu stiu care le sunt drepturile!…la noi omul stie ca tre’ sa plateasca dar nu stie pentru ce placeteste!…uniti-va care ati mai patit ca daca nu lucrurile nu se vor schimba niciodata si va fi din ce in ce mai rau!…asta e NORMALITATEA in Romania!!!!

  77. Asa sunt cei de la Omniasig, nesimtiti. O situatie similara a fost la Deva, insa nu m-am gandit sa o mediatiez. Poate daca as fi facut-o s-ar fi rezolvat mai repede problema. Numai bine!

  78. Domnula Hadean, jos cu clopu’! …cum zicem noi ardeleni.

    In sfarsit un om care s-a saturat sa servreasca cozonac cu rahat romanesc (nu turcesc ca ala e bun), romanesc.

    Cozonac cu rahat la alimentara, cozonac cu rahat la service, cozonac cu rahat la dentist (daca nu intelegeti, intrebati si va spun), cozonac cu rahat la operatia de apendicita, cozonac cu rahat la nasterea copiilor, cozonac cu rahat pana la cer si-napoi.

    Despre cozonacul cu rahat de la CASCO nici nu mai zic….

    Dar nu cozonacul cu rahat e problema, ci noi. Da, noi care-l manacam de parca ar fi milka.
    Nu e milka, e cozonac cu rahat romanesc.

    Bravo domnule Hadean, bravo ca te-ai saturat de cozonac cu rahat si ai vrea si tu un tiramisu, ca doar tiramisu ai cerut si tiramisu ai platit.

    Vai si-amar de tara asta…si de oamenii din ea.

    Cu mare tristete,

    Puiu

  79. Bravo, Adi, foarte bine ai facut. Nu ar trebui sa ne mai lasam prostiti si ar fi cazul sa reactionam ca societate civila. Felicitari!

    Eu am fost consultant in asigurari si am avut in portofoliu si Omniasig. Daca inspectorul cu care lucram imi facea asa ceva, urlam la el un sfert de ora fara oprire, dar niciodata nu s-a intamplat asta. Depinde de om si de birocratia din institutie.

    Si sa stii ca austriecii sunt asa cum spui tu, dar sunt si foarte carpanosi cand este vorba sa-ti dea bani. Nu ca asta ar insemna ca-si bat joc de tine, asta e de la Romanica.

  80. Daca iti reinoiesti polita vino la Generali si masina se repara unde doresti tu masina fiind acceptata la orce service pentruca Generali plateste promt
    Succes in rezolvarea incidentului

  81. Eu am patit la fel cu cei de la Carpatica.
    Felicitari ptr demers si asteptam urmarea.
    Nu te lasa!

  82. Asta-i dezavantajul de a locui in romania,dupa 2 ani de asigurare casco am dus masina la casa si pentru zgirieturi si mici lovituri ce au fost produse in parcari reparatia a ajuns la peste 6000 E, si nu am ajuns sa cunosc ,nici sa vad pe nimeni de la asigurari,a, intr-o saptamina aveam masina si pe linga asta cind am avut nevoie de masina casa me-a lasat una de probe. E diferenta intre oameni si hoti.Si suma asigurata 24000.

  83. Radu Buzea says:

    Imi place initiativa ta de a face „scandal public” pe aceasta tema. Si eu sunt in situatia ta tot cu Omniasig-ul, cu mici diferente: la mine spun ca nu gasesc plata unei rate de acum un an. Si cum am polita pe 6 ani, neplata unei rate echivaleaza cu anularea ei. Eu stiu ca am platit, dar din pacate nu mai am dovada. Inutil sa spun ca desi am platit inca 2 rate de atunci (am ratele la 6 luni) si desi acum 2 luni am avut un dosar rezolvat la ei, nimeni nu mi-a spus de lipsa acelei plati. Ei bine acuma s-au trezit ca nu vor sa-mi plateasca.
    Si cred ca am sa iau exemplul tau si am sa incep sa excaladez cat de sus pot.
    Ai mailul meu, te rog da-mi si mie un email cu adresele celor de la PR din Austria si din Romania cu care ai discutat.

  84. Da, sunt mai mult decat incantata sa vad o asemenea atitudine si reactie dar si putin frustrata de convingerea ca daca nu ai fi fost atat de cunoscut lucrurile nu s-ar fi miscat cu o asemenea viteza si amploare (oho, chiar DIRECTORUL, Maria SA a sunat)Pacat ca nu Clientul da valoare politei ci Numele si lungimea agendei. Dar multumesc ca nu a ‘trecut” cu un simplu telefon de la imparatie.

  85. Felicitari Adi, m-ai inspirat!

  86. Buna Adi,

    In calitate de fost lucrator la o firma care se ocupa cu gestionarea dosarelor de dauna auto, adica robotelul de la birou care vb cu tine la tel, pot sa iti spun cu mana pe inima, mai ales ca stiu procedura de lucru de la Omniasig ca si-au batut joc de tine.
    Conform normelor CSA si conform metodologiei elaborate de catre CSA in urma constatarii daunei ai a inspectiei de dauna, adica cand iti face poze la masina si iti copiaza actele, inspectorul de dauna este OBGLIGAT sa iti inmaneze un DIR-ul adica documentul de introducere in reparatie cu care tu iti vei repara masina la service. Acest DIR contine daunele auto constatate de catre inspector, semnatura sa si semnatura ta. De asemenea ar trebui sa primesti si o nota de constatare, adica o foaie pe care sa fie trecute daunele si solutia tehnica data de catre inspector, adica aripa dreapta fata – de inlocuit sau aripa dreapta fata – de reparat – 2 h. Acesta nota de constatare nu este obligatoriu sa o primesti, se poate transmite de catre inspector service-ului. In mai toate cazurile si firmele de asigurari pentru care am lucrat practica este sa se dea asiguratului dir si nota de constatare ca sa scape de el (la propriu) sa isi duca omul masina in service. Service-ul isi asuma raspunderea daca va interveni asupra auto fara aceste documente.
    In cazul tau aceasta procedura nu a fost respectata, asa cum spunei si tu, pe service il putem intelege, dar pe asigurator, crede-m aca nu vad rostul pentru ce ai patit tu. Ca sa iti traduc un pic (intre timp banuiesc ca te-ai lamurit, dar sa se stie pe viitor) raspunsul service-ului se interpreteaza in 2 feluri: 1. am primit ok-ul sa va reparam masina indiferent de cat ne costa ( din ce imi dau eu seama nu era dauna totala) 2. atat de tare ai „tipat” pe tema asta si atat i-ai exasperat cu telefoane incat cineva de la Omniasig a zis da-i numai sa nu mai aud de el ca asta ne baga in cacat. Iti spun astfel pt ca EXACT ASA SE INTAMPLA.
    Foarte ciudat mi se pare ca se intampla totul la Omniasig unde sistemul este informatizat, toate hartiile ajung intr-un calculator si baza de date e chiar foarte bine pusa la punct.
    Recunosc ca ai avut ghinionul ghinioanelor de acel inspector care era suparat pe viata si s-a manifestat pe tine. Ma bucur extraordinar de tare ca ai facut reclamatie la CSA si de asemnea iti recomand o reclamatie la OPC pt ca ti-au fost incalcate drepturile.
    Tot ce iti pot spune este sa citesti polita casco inainte sa o semnezi, stiu ca este lunga scrisa mic si alambicata dar citeste-o! Intreaba cand nu stii ce inseamna pentru ca pe asta se bazeaza firmele de asigurara la casco si crede-ma ai toate drepturile sa faci toate reclamatiile pe peste tot.

    Multa bafta si sper sa scoti masina din service cat mai repede!

    P.S Ai primit raspuns la e-mail-ul trimis in Austria?

  87. nasol…
    un fapt care nu credeam sa se intample vreodata-aceiasi Omniasig mie mi-au anulat polita dupa 3 dosare avute anul asta-chestii relativ banale.e drept ca au platit peste 10000 de lei pe fundul meu

    1. E posibil ca, daca ai rabdare sa citesti conditiile de asigurare(chestiile alea scrise marunt tare pe care le-aisemnat la incheierea politei), sa vezi ca e trecuta acolo posibilitatea anularii politei. E dreptul lor sa isi gestioneze riscul si sa isi trieze asiguratii.

  88. felicitari pt demers, eu am probleme cu ei pt o dauna totala din 3 august, si desi le-am facut deja o plangere la CSA, nici pana azi masina nu mi-a fost platita, desi termenul legal a expirat ieri.
    Ba mai mult ieri la 16:55 m-au anuntat ca mai au nevoie de 2 acte(polita si scadentarul, de parca nu ei le-au emis). ca urmare le mai fac o plangere la csa si la protectia consumatorului.

    Si eu sunt pasat intre servicii clienti, iar inspectorul lichidator nu raspunde la telefon decat cand are chef.

  89. Buna! Am si eu o intrebare: In cat timp sunt ei obligati prin lege sa iti dea acceptul de plata? Eu am dosarul la omniasig de 10 zile, sesizari, resesizari si nimic. Nu stiu ce sa mai fac :( Ms mult!

    1. Adi Hădean Author says:

      ar trebui să scrie în contract.

    2. Ar fi trebuit sa iti dea acceptul de plata sa mergi cu el la service sau sa il trimita ei direct in maxim 48 de ore.

  90. Pai tocmai asta e. Am citit acum cartulia OMNIASIG si nu am gasit nici un termen. Dar… service-ul are contract de decontare directa cu ei 72h. Nu stiu ce sa fac in situatia asta… Tu cum ai rezolvat intreaga poveste? La CSA am inteles ca termenul unei reclamatii e de 31 de zile ….

  91. Buna, pentru a nu mai avea probleme pe viitor duceti va la service uri care au decontare directa!repara masina si dupa aceea recupereaza banii.Este de asemenea important sa faceti polita casco la un agent/broker, pe care sa l cunoasteti si care in caz de dauna sa se implice in rezolvare (in masura posibilitatilor). El poate prinde firul problemei mult mai repede decat voi, pentru ca daca nu i raspunde daunasul ii raspunde un coordonator, daca nu i raspunde un coordonator ii raspunde centrala etc….asa ca renuntati la politele casco si de locuinta facute in magazine…cei de acolo iau doar comisionul si atat!
    Sarbatori fericite tuturor!

  92. CHIRU DANIEL says:

    Buna ziua, in urma cu doua saptamani am avut accident in Austria. Mi-a explodat stanga fata si am intrat intr-un parapet din beton, dar fara sa-l avariez. Astazi ma suna cei de la RCA ca sa merg sa dau o declarati cum s-a intamplat pentru ca austriecii solicita despagubiri de 3000 euro. Mentionez faptul ca politia austriaca nu mi-a inmanat nici o hartie. Stie cinva, oare trebuie eu sa platesc ceea ce solitica statul austriac? Stima.

    1. Buna Daniel, in mod normal nu tu trebuie sa platesti ci firma de asigurari la care ai incheiat polita. Conteaza foarte mult si ce tip de polita ai incheiat. Ar trebui sa scrie in polita tot ce despagubeste si ce nu. Din cum prezinti tu situatia esti chemat doar sa spui ce s-a intamplat pentru a avea dovada la dosar, de ce va despagubii firma de asigurari 3000E. NU ai de ce sa iti faci griji. Dar te rog citeste polita, acolo scrie tot!

  93. Nu vei fi obligat sa platesti nimic. Pentru asta ai asigurarea Carte Verde. Daca ai ceva probleme intra pe office-insurance.ro sau suna la 0722654182
    Numai bine

  94. chiru daniel says:

    Multumesc frumos pentru raspunsuri.

  95. Eu am avut CASCO la Omniasig (initial incheiat cu BCR) timp de 6 ani de zile si la prima si singura dauna au refuzat plata. Asa ca voi plati din buzunar maine cand iau masina din service, ii voi reclama la anpc si csa si cu certitudine in viata mea nu voi mai incheia nici un fel de asigurare cu omniasig.

  96. Si eu am fost in litigiu cu ei, mi-am reparat masina pe bani proprii. Au multe „pile” in justitie nu se feresc sa se ajunga acolo, dar tot au pierdut.

  97. Cei de la service au datoria de a face un deviz estimativ si a-l trimite catre OMNIASIG,de asemenea trebuie sa ceara reconstatare pentru piesele aflate sub elementele de caroserie care nu sunt vizibile la constatare.

  98. Sunt curios daca in ultimii 2 ani au mai fost astfel de cazuri. Oricum vad multi care spun ca platind putin e normal sa se intample asta. Nu are nici o legatura cat platesti atata timp cat tu ai platit pretul cerut pe un serviciu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close
Your custom text © Copyright 2024. All rights reserved.
Close